پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۱۱۰
در روزهای اخیر مطرح شد:

زاکانی: هاشمی سال ۸۴ خواهان ابطال انتخابات بود/ پاسخ غرویان: هاشمی معیار است/ سند رد محسن هاشمی: پدرم برای احمدی نژاد آروزی موفقیت کرد/ علی مطهری: هاشمی معتقد بود انتخابات ۸۴ مهندسی شده و ناسالم بوده!

يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 657615
نگاه آقای هاشمی یک نگاه قیم مآبانه نسبت به مردم، یک نگاه از بالا به پایین و نگاه تعیین تکلیف کننده برای مردم بوده است و این با مردم سالاری دینی هم خوانی ندارد.
زاکانی: هاشمی سال ۸۴ خواهان ابطال انتخابات بود/ سند رد محسن هاشمی: پدرم برای احمدی نژاد آروزی موفقیت کرد
گروه سیاسی جهان نيوز: علیرضا زاکانی چند روز قبل در جمع دانشجویان اظهار داشت: در سال ۸۴ هم وقتی که آقای احمدی نژاد انتخاب شد آقای هاشمی دنبال ابطال انتخابات بود، ولی رهبر انقلاب جلوی او ایستاد.

به گزارش جهان نيوز، این نماینده سابق مجلس قبل از اکران مستند «راه طی شده» در جمع دانشجویان دانشگاه امیرکبیر گفت: مرحوم هاشمی دو بار در سال ۸۱ و ۸۰ گفت: من یک فرقی با رهبری انقلاب دارم فرق من این است که می‌گویم حداقل مردم در انتخابات شرکت کنند تا آن کسی که ما می‌خواهیم از صندوق رای دربیاید با این وجود وقتی که بنده این را گفتم دفتر ایشان این موضوع را تکذیب کرد، ولی آن دوگروهی که هاشمی نزد آن‌ها این حرف را زده بود بیانیه دادند و گفتند ما اسناد صحبت‌های آقای هاشمی را داریم.

وی تصریح کرد: به گفته مرحوم هاشمی نظر رهبر معظم انقلاب این است که اکثریت مردم در انتخابات شرکت کنند و هر کسی از صندوق درآمد ما با او کار می‌کنیم با این وجود می‌توان گفت: نگاه آقای هاشمی یک نگاه قیم مآبانه نسبت به مردم، یک نگاه از بالا به پایین و نگاه تعیین تکلیف کننده برای مردم بوده است و این با مردم سالاری دینی هم خوانی ندارد.

زاکانی تصریح کرد: نگاه مردم سالاری دینی همان نگاهی است که رهبری انقلاب دارند معظم له می‌گویند مردم حق دارند همه در انتخابات شرکت کنند و رای بدهند و آن کسی هم که انتخاب می‌شود ما با او کار می‌کنیم بنابراین وقتی که در سال ۷۶ ناطق نوری در انتخابات ناکام ماند و خاتمی پیروز شد عده‌ای خدمت رهبری رفتند تا انتخابات را ابطال کنند، اما ایشان جلوی آن‌ها ایستاد و گفت: این حق مردم است.

نماینده سابق مردم تهران اظهار کرد: وقتی که آقای خاتمی انتخاب شد با اینکه شرایط و پیشینه و تفکر او معلوم بود، ولی رهبر معظم انقلاب گفتند که من برای حضور گسترده مردم سجده شکر کردم.

وی تصریح کرد: در سال ۸۴ هم وقتی که آقای احمدی نژاد انتخاب شد آقای هاشمی دنبال ابطال انتخابات بود، ولی رهبر انقلاب جلوی او ایستاد و سال ۸۸ نیز موسوی برای ابطال انتخابات گام برداشت، ولی باز هم رهبر انقلاب مقابل این جریان ایستادند و این مسیر ادامه داشته و ادامه هم خواهد داشت، چون یک عده‌ای هستند که به مردم قیم مآبانه نگاه می‌کنند، اما از نگاه انقلاب اسلامی اراده ملت قیمت دارد.

اما در پاسخ به این اظهارات دکتر زاکانی، برخی چهره ها مانند محسن هاشمی، محسن غرویان و علی مطهری پاسخ های داده اند که قابل تامل است.

سند محسن هاشمی برای رد اظهارات دکتر زاکانی: پدرم برای احمدی نژاد آروزی موفقیت کرد
محسن هاشمی در متن پاسخ خود خطاب به زاکانی نوشته است: در مورد یک ادعای جناب‌ عالی لازم می‌بینم به اسناد تاریخی اشاره کنم: مکررا ادعا کرده‌اید آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی در پی ابطال انتخاب ریاست‌جمهوری سال ١٣٨٤ بود؛ در حالی‌ که ایشان در چهارم تیر سال ١٣٨٤، یعنی همان روز اعلام نتایج انتخابات در پیام خود تصریح کردند: «امیدوارم رئیس‌جمهور منتخب جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد به‌خوبی از عهده این مسئولیت عظیم برآید و بتواند به وعده‌ها عمل کند. بی‌شک همه باید ایشان را در راه خدمت به مردم یاری دهند. همان‌گونه که بارها گفته‌ام، این‌جانب صرفا برای انجام وظیفه و جلب رضایت خداوند و خدمت به انقلاب، اسلام، ایران و مردم وارد رقابت‌های انتخاباتی شدم... . بنا ندارم که در مورد انتخابات، شکایت به داورانی که نشان داده‌اند نمی‌خواهند یا نمی‌توانند کاری کنند، ببرم و شکایت خود را فقط همانند مورد قبل در دادگاه عدل الهی مطرح می‌کنم. خدایی که با توکل بر او و برای جلب رضایتش به صحنه آمدم و با او معامله کردم... .»

او در ادامه از حجم انبوه تخلفات در آن انتخابات هم یاد کرده و نوشته: «برادر زاکانی، جناب‌ عالی را فردی متدین و معتقد به مسائل شرعی می‌شناسم. آیا با این صراحتی که در بیانیه آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی هست و ایشان همان‌گونه که در بیانیه تصریح کردند حتی از شکایت از تخلفات انبوه این انتخابات که قاعدتا جناب‌ عالی حتی بر فرض این که نقش فعالی در آن نداشته‌اید، از آن به‌خوبی مطلع‌اید، انصراف داده‌اند، پس چگونه به‌ دنبال ابطال انتخابات بوده‌اند؟

هاشمی در بیانیه خود چه گفته بود؟
هاشمی‌رفسنجانی همان سال در بیانیه‌ای درباره انتخابات 84 از آنچه رویه ناصواب خوانده بود، گلایه کرده و خواسته بود تا به شکایت مهدی کروبی دیگر نامزد انتخابات رسیدگی شود. در بخشی از آن بیانیه آمده بود: «آنچه ضرورت داشت که همپای این مشارکت همگانی در نظر گرفته شود، رعایت حسن سلوک انتخاباتی و ادب تبلیغاتی بود که متأسفانه به دلیل پاره‌ای اقدامات و البته دخالت‌های سازمان‌یافته، منظره باشکوه و امیدبخش انتخابات را آلوده کرد... در همین‌جا بنا به ضرورت حفظ حرمت آرای مردم، از مسئولان ذی‌ربط می‌خواهم که در اسرع وقت نسبت به احقاق حق و بررسی به اعتراضات و شکایات، اقدام قاطعانه و عادلانه نمایند و به شکایات برادرم جناب آقای کروبی در مورد انتخابات بعضی از شهرستان‌ها رسیدگی شود».

روایت علی مطهری: هاشمی معتقد بود که انتخابات ۸۴ مهندسی شده
علی مطهری در گفت‌وگویی با جماران درباره انتخابات ۸۴ گفته بود: «آقای هاشمی در اینجا معترض بود و چند بار هم اعلام کرد و در آخر گفت به خدا واگذار کردم. معتقد بود که انتخابات ۸۴ مهندسی شده و البته بعدا شکایت هم کرد و خود ایشان به من گفت که ۱۱۰ نفر در دادگاه به خاطر دخالت در انتخابات محکوم شدند و ما دیدیم اگر بخواهد حکم اجرا شود خیلی برای نظام بد می‌شود و گذشتیم. در هر حال همان موقع هم ایشان معتقد بود که انتخابات سالم نبوده و در واقع اختلاف نظر آقای هاشمی با رهبری از همان موقع یعنی از ورود آقای احمدی‌نژاد شروع شد. آقای هاشمی ایشان را یک خطر برای انقلاب می‌دانست و طبعا اینجا اختلاف‌ نظر شد و بعد هم که آقای احمدی‌نژاد انتخاب شد آقای هاشمی چندان حمایت نمی‌کرد.

غرویان: هاشمی معیار است!
در این میان محسن غرویان از مدافعان آیت الله هاشمی در روزنامه نزدیک به خانوده هاشمی رفسنجانی طی یادداشتی درپاسخ به اظهارات اخیر دکتر زاکانی ، هاشمی را معیار ارزیابی خوانده است!

در بخشی از این پاسخ آمده است: مرحوم آیت‌ا... هاشمی جایگاهی در انقلاب و نظام جمهوری اسلامی پیدا کردند که تبدیل به «معیار» شدند. هر فردی که علیه ایشان سخن گفت و درصدد تخریب شخصیت وی برآمد، منفور ملت شد. اکنون هم بدین منوال است. یعنی به محض آن که کسی علیه آیت‌ا... هاشمی سخنی می‌گوید، مطلبی می‌نگارد و یا اتهام‌افکنی می‌کند، در دل مردم جایگاهش بسیار تنزل پیدا می‌کند. این امر نشان می‌دهد که شخصیت مرحوم هاشمی، معیار ارزیابی افراد است.

در ادامه این یادداشت نیز تصریح شده است: اینکه امام بیش از هر کسی شخصیت هاشمی را می‌شناخت. جمله تاریخی حضرت امام در رابطه با مرحوم هاشمی، باید در ذهن همه افرادی قرار بگیرد که سخنی راجع به ایشان می‌گویند. امام فرمودند:«هاشمی زنده است چون نهضت زنده است». یعنی از دیدگاه امام، نهضت و هاشمی درهم ممذوج شده‌اند. افرادی که امروز سخنان ناروایی در رابطه با شخصیت ایشان بیان می‌کنند، آیا در حد و اندازه و یا در قواره‌ای هستند که راجع به آیت‌ا... هاشمی با توجه به فرمایش امام بتوانند نظر بدهند؟ لذا هر فردی پس از ارتحال ایشان و در جهت تخریب شخصیت و اتهام‌افکنی علیه مرحوم هاشمی عمل کند و مطالبی عنوان دارد، اساسا آن فرد در کلام امام در رابطه با شخصیت هاشمی، مستهلک خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
27 اردیبهشت 92 : "آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام چندی پیش در دیدار با اعضای شورای مرکزی حزب اراده ملت اظهار داشته است که در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری سال 84 هرچه خواستند در صندوق ریختند و خواندند و استاندارها که همه اصلاح‌طلب بودند کار را به کلی رها کردند."
کامران
Iran, Islamic Republic of
واقعا"خنده دار است که به وزارت کشور دولت اصلاحات تهمت دروغ تقلب زده اند !
Iran, Islamic Republic of
خاتمی، برگزار کننده ی انتخابات، در سال 84 و چند روز مانده به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری بین احمدی نژاد و هاشمی بهرمانی (نوقی) خطاب به ملت ایران: "فردی در خور ملت را انتخاب نمایید" (یعنی هاشمی نوقی را).
Iran, Islamic Republic of
اگر درست بخونی مطلب رو میبینی که میشه...
اداره کشور بعد از هشت سال جنگ
Iran, Islamic Republic of
اداره کشور بعد از هشت سال جنگ تحمیلی و آباد ساختن ویرانیهای جنگ فقط از بزرگمردی چون آیت الله هاشمی برمیامد
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
حجت الاسلام هاشمی برای کشور بدهی خارجی ایجاد کرده بودند 50 میلیارد دلار بدهی دولت های هاشمی و خاتمی در دولت نهم و دهم پرداخت شد.
مهرزاد
Iran, Islamic Republic of
کشوری که هشت سال جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشته و بیش از هزار میلیارد دلار خسارت دیده برای باسازی با مشکلاتی هم روبرو میشه که با دست توانای آیت الله هاشمی از این معبر هم بخوبی عبور کرد
این همه مشکلات و با نفت 12 دلاری
Iran, Islamic Republic of
با این همه مشکلات و با نفت 12 دلاری اداره مملکت فقط از دست هاشمی برمیومد
خخخ
Iran, Islamic Republic of
جنگ در سال 67 تمام شد اما کشور در سالهای 72 تا 76 دچار بحران ارزی وتورم 50 درصدی شد و این فقط از دست هاشمی بر می آمد !
عوارض جنگ تا دهها سال باقیست
Iran, Islamic Republic of
جنگ در سال 67تمام شد ولی عوارض آن تا دهها سال باقیست تعجبم که جرا این امور به سادگی رو هم متوجه نمیشی
مرگ بر منافق
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر منافق....
Iran, Islamic Republic of
خسارت جنگ تحمیلی 100 میلیارد دلار بود نه هزاران میلیارد دلار !
تشیع میلیونی حصرت آیت الله هاشمی
Iran, Islamic Republic of
با تشیع میلیونی حصرت آیت الله هاشمی عمق ارادت مردم به ایشان برای همه جهانیان مشخص شد
Iran, Islamic Republic of
آز آن یک میلیون تنها ده هزار نفر بر پیکر او ارزش نهاده و نماز خواندند و آن ها هم به عشق نماز مقتدایشان ولو بر میت هاشمی حاضر شده بودند. این را جهانیان نفهمید.
مگه قرار بود همه جمعیت میلیونی نماز میت بخونن؟
Iran, Islamic Republic of
مگه قرار بود همه جمعیت میلیونی نماز میت بخونن؟ با خودت چند چندی برادر؟ بهونه دیگه ای نیست اخوی؟
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مردم بسکه بیکارند ، رفتند تا ببینند که هاشمی واقعا مرده است یا نه . چون ثمره پشتیبانی روحانی که هاشمی باشد ، بیکاری و بدبختی جوانان بود و صد البته که باید این تعداد جمعیت هم در تشیع جنازه هاشمی باشند
نفت 12 دلاری در دستان توانای مهدی هاشمی
Iran, Islamic Republic of
آیت الله العظمی هاشمی کشور پس از جنگ را با قدرت تحویل گرفت و با نفت 12 دلاری در دستان توانای فرزند خلف و برومندش آقا مهدی، قراردادهایی چون کرسنت و استات اویل (معرف حضور همه) را با تمام ماجراهایش منعقد کرد!!!
بغض هاشمی بدجوری عذابتون میده
Iran, Islamic Republic of
بغض هاشمی بدجوری عذابتون میده و حرفای بی سروتهت نشونه این این سردرگمیتونه
...
Iran, Islamic Republic of
...
....
Iran, Islamic Republic of
...
خخخخخخخخه
Iran, Islamic Republic of
از بغض میگی ؟! هم تو و هم هر کسی که اعتقاد به بغض مظلوم و آه مظلوم دارد باید بداند که محرومین این مملکت کم نیستند و امیدوارم بغضشان گریبان تمامی ظالمین این کشور را بگیرد . راستی آمین یادت نره
خداوند جای حقی نشسته
Iran, Islamic Republic of
نع و نووووووووچ
خزانه دولت را هاشمی خالی کرد . وگرنه از سر قبر ممد خاتمی پول آورده بود ؟
درضمن در زمان بعد جنگ هاشمی فقرا را فقیر تر و آقازاده ها و مخصوصا" بچه های خودرا ثروتمند تر کرد
هاشمی نذاشت مملکتو برادرا قورت بدن
Iran, Islamic Republic of
خدای جای حق نشسته چون هاشمی نذاشت مملکتو برادرا قورت بدن و از دهنشون کشید بیرون و این بغض هاشمی به همین خاطره
Iran, Islamic Republic of
دست درازی مهدی هاشمی در قراردادهای کرسنت و استات اویل غیرقابل انکار است .!!!!!!
میزان حال افراد است و هاشمی حالش تغییر کرد
Iran, Islamic Republic of
این حرفها رو ولش کن
مهدی هاشمی گردن کلفت را بچسب که با رانت و اجازه پدر چه کارها و خلافها که نکرد
مرگ بر مهدی هاشمی
هاشمی یک بار جلوی تخلفات فرزندان بی دین خود نه ایستاد
Iran, Islamic Republic of
تمام ایران همش صحبت از رانت خاری مهدی و فائزه
هاشمی بود !!! هرکی هم جای هاشمی می بود ،
بازسازی بعد جنگ را حتی بهتر از هاشمی انجام می داد . هاشمی اگه دنیادنیا زحمت هم می کشید ولی
چون فرزندان خودرا همه کاره کشور کرده بود و ایران
را داشت به نابود سوغ می داد
هاشمی در سال 84 به عملکرد خودش در سالهای قبل باخت.
Iran, Islamic Republic of
در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری سال 84 مردمی که تورم 50 درصدی و چندین برابر شدن نرخ دلار و مسکن و بنزین و غیره را در سالهای 68 تا 76 بخاطر داشتن به میدان آمدند و پای صندوق های رای حاضر شدند و به احمدی نژاد رای دادند و دست رد به سینه هاشمی زدند .
Iran, Islamic Republic of
یادمه همان ایام یکی از وزاری دولت اصلاحات(احتمالا وزیر کشور) گفت این انتخابات سالمترین و کم تخلف ترین انتخابات کشور بوده است !!!

زیاد جدی نگیرید ! جمهوریتی که مردم در ذهن شان دارند با جمهوریتی که این جماعت میگویند زمین تا آسمان فرق دارد ... جمهوریتی که این جماعت میگویند این است که فقط باید اسم با از صندوق در بیاید و الا تقلب شده ! سال 88 با آن اختلاف زیاد بدون هیچ دلیل و سندی انتخابات را زیر سوال برده و آن ضربه را به کشور زدند اما همین مرحوم ، سال 92 که اختلاف آرا فقط 300 هزار رای بود (!) گفت این انتخابات دموکراتیک ترین انتخابات است و هیچ شک و شبهه ای در آن نیست !!!
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
مرحوم هاشمی تا آخر عمر شکست در انتخابات سال 84 را نپذیرفت در حالیکه انتخابات سال 84 توسط وزارت کشور دولت اصلاحات برگزار شده بود و جای هیچ شک و شبهه ای وجود نداشت .
بدخواهان بدانند هاشمی زنده است
Germany
بدخواهان بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است
Iran, Islamic Republic of
ایشون الان زنده نیست اما نهضت زنده است. بنده خدا هفتاد کفن پوسانده و معلوم نیست جایگاهش کجاست؟!
Iran, Islamic Republic of
ماشالله به ادب و نزاکت شما...
بصیرت
Iran, Islamic Republic of
اونوقت ادعای بصیرت هم دارن این برادر
Iran, Islamic Republic of
این برادر حتی معنی سخنان امام رو هم نمیدونه برو بخواب برادر سنگینتری
Iran, Islamic Republic of
...
صحیفه ی مکتوب امام، جلد 21، صفحه ی 452
Iran, Islamic Republic of
" ۴) - من در طول مدت نهضت و انقلاب به واسطه سالوسی و اسلام نمایی بعضی افراد ذکری از آنان کرده و تمجیدی نموده‌ام، که بعد فهمیدم از دغلبازی آنان اغفال شده‌ام. آن تمجیدها در حالی بود که خود را به جمهوری اسلامی متعهد و وفادار می‌نمایاندند، و نباید از آن مسائل سوء استفاده شود. و میزان در هرکس حال فعلی او است.
روح الله الموسوی الخمینی‌"
امام خمینی (ره): ملاک حال فعلی افراد است .
Iran, Islamic Republic of
هاشمی در استخر فرح مرحوم شد اما نهضت هنوز زنده است .
و حال فعلی افراد رو هم برادران تشخیص میدن
Iran, Islamic Republic of
و حال فعلی افراد رو هم برادران با بصیرت تشخیص میدن
حال فعلی افراد ؛ یعنی همونی که داری الان خودت واسه خودت رجز خانی می کنی
Iran, Islamic Republic of
حالا تو که دربه در هاشمی هستی
دستت نمونه لای در هاشمی
Iran, Islamic Republic of
حال فعلی افراد ؟! پس برو در رانت خواری رو در فامیلهای وابسته ببین چه خبره؟!
Iran, Islamic Republic of
برو بابا دلت خوشه
Iran, Islamic Republic of
واقعا!!!
Iran, Islamic Republic of
بدخواهان ؟!!!!
مطمئن باش اگر کسی به مردم خدمت خالصانه و برای رضای خدا کند ، کسی بد خواهش نیست
پس بدان هاشمی در حق ملت ایران ظلم کرد
نمونه بارزش دادن جولان به فرزندان و همچنین رواج اشرافی گری در خاندان خود و مسئولین کشور بود
آیا می دانی که هیچ کسی جرات جلوگیری از تخلفات مهدی هاشمی را نداشت ؟؟؟؟ یا نمی دانی ؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر بدخواهان رهبری و مرگ بر کسانی که ثروت
کشور را فقط برای خود می خواستند
United Arab Emirates
خداوند متعال به ملت اون زمان رحم کرد که اکبر رفسنجانی باز قدرت رو در دست نگرفت. ولی متأسفانه الان شش ساله گرفتار یه ورژن دیگه ای از اون هستیم!!
امیرحسام
Iran, Islamic Republic of
محسن هاشمی گفته پدرم آرزوی موفقیت دکتر احمدی نژاد را داشت !!! در حالیکه حجت الاسلام هاشمی در 8 سال دولت قبل همواره در مسیر دولت سنگ اندازی می کرد.
Iran, Islamic Republic of
یادت رفته کی بود اجازه نمیداد مهمانان خارجی به دیدن هاشمی بروند؟
Iran, Islamic Republic of
بسیار کار خوبی می کرد
Iran, Islamic Republic of
مرد و رفت و حسابش با خدا است. رها کنید
Iran, Islamic Republic of
بعد از فتنه ی 88 و فرار مهدی جان هاشمی به انگلیس، احمدی نژاد اجازه ی دیدار سرکرده ی فتنه گران داخلی و پدر آن مجرم فراری را با نمایندگان انگلیس و دیگر دولت های اروپایی نداد تا فتنه ی جدید شکل نگیرد. یعنی می گویید مرحوم هاشمی از قطع ارتباطش با سفیر انگلیس در سال های بعد از 88 نگران بوده است؟!!!!
خخخخ.
Iran, Islamic Republic of
حرف علی مطهری از قول هاشمی درباره مهندسی شده بودن انتخابات سال 84 خیلی خنده دار است آیا دولت خاتمی انتخابات را به نفع یک کاندیدای بی طرف یا اصولگرا مهندسی می کند ؟!!
Iran, Islamic Republic of
برادر خخخخخ !
زياد نخند رودل ميگيرى ، بجاى اين دلقك بازى ها برو نوار سخنرانى سردار مشفق را گوش كن تا يه چيزى بفهمى ! اگر عين همين حرف را از زبان اين سردار شنيدى حاضرى مرد و مردونه بگى غلط كردم؟!!!
خخخخ.
Iran, Islamic Republic of
آنهایی که تهمت دروغ تقلب به نظام می زنند باید بگویند که غلط کردم .
هادی
Iran, Islamic Republic of
چند وقته زاکانی زیاد صحبت میکنه!!! خبریه ؟
Iran, Islamic Republic of
نماینده های اصلاح طلب هم چند وقتیه انقلابی شدن، خبریه؟
هاشمی معیار نیست.
Iran, Islamic Republic of
معیار رای مردم است و ملاک حال فعلی افراد است (امام خمینی ره)
میزان رای ملت است .
Iran, Islamic Republic of
نظر مردم در اغلب اوقات با نظر هاشمی رفسنجانی متفاوت بوده در سال 76 حجت الاسلام هاشمی از ناطق نوری حمایت می کرد و به او رای داده بود اما رای مردم خاتمی بود در سال 84 رای مردم احمدی نژاد بود و هاشمی شکست خورد و در سال 88 نظر هاشمی با موسوی بود اما رای مردم دکتر احمدی نژاد بود.
محبوبیت بی نظیر هاشمی
Iran, Islamic Republic of
در انتخابات اخیر خبرگان در تهران حضرت آیت الله هاشمی نفر اول شد با اختلاف زیاد از نفر بعدی
محبوب نبود.
Iran, Islamic Republic of
هاشمی در انتخابات سال 78 مجلس ششم نفر سی و یکم شد و در انتخابات سال 84 از احمدی نژاد شکست خورد و در سال 93 در انتخابات ریاست مجلس خبرگان از آیت الله یزدی شکست خورد.
محبوب و مردمی هاشمی قهرمان
Iran, Islamic Republic of
شما در گذشته گیر کردی برادر ولی در انتخاب آخر مجلس خبرگان ملت جوابتونو با رای بالا به هاشمی دادن
Iran, Islamic Republic of
كشور منظوره تهران رو كسى كار نداره
تهران باشه واسه شما وهمون سلبريتى هاى شير تاريخ گذشته فروش و ذخاير انقلاب
Iran, Islamic Republic of
پیروزیهای پی در پی سالهای اخیر مربوط به تهرانه؟ خودتو به خواب نزن برادر
سبزواري
Iran, Islamic Republic of
زاكاني از سر بيكاري توخونش نشسته يه حرفي ميزنه كه فراموش نشه آخر مرد حسابي الان مشكل كشور اين حرفاست كه تو مي زني
Iran, Islamic Republic of
دقیقا...
Germany
من همیشه برای همه آرزوی خوب می کنم و همینجا برای آمرزش گناهان آقای زاکانی دعا می کنم .....
United States
تو واسه پدر مادرت دعا کن.کاری به بقیه نداشته باش
Iran, Islamic Republic of
از مجموعه حرف ها بالا مستندی که بشود گفت اقای هاشمی دنبال ابطال انتخاب سال 84 بوده است در نمی اید
Iran, Islamic Republic of
نامه اقای مخسن هاشمی را کامل بگذارید مثل صحبت اقای زاکانی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اگه جراتشو داشتن خوب بود
Iran, Islamic Republic of
بنده با نظرات دیگران کاری ندارم اما آقای غروی امام(ره)فرمودند میزان وضعیت فعلی افراد است و در ضمن هرکسی که بر علیه هاشمی در هر انتخاباتی موضع گیری کرده برنده انتخابات بوده نمنه اش همان احمدی نژاد یا نمونه اش اعلمی در آذربایجان
Iran, Islamic Republic of
در اخرین انتخابان اقای هاشمی نفر اول خبرگان شد واقایان یزدی ومصباح وجنتی .......
محبوبیت بسیار بالای هاشمی
Iran, Islamic Republic of
در اخرین انتخابان اقای هاشمی نفر اول خبرگان شد با اختلاف زیاد از نفر دوم
شهروند
Iran, Islamic Republic of
مردم از فقر و فشار اقتصادی در حال له شدن هستند شما هم دنبال همین بحث ها باشید ما که خسته شدیم بخدا خسته شدیم شما چطور؟
ج
Iran, Islamic Republic of
جناب غرویان دیر اومدی تموم شد. قبری که سرش داری ناله میکنی خالیه. آقای غرویان لجاجت آدم کر و کور میکنه. برگرد هنوز دیر نشده.
ح.ر.ق1362
Iran, Islamic Republic of
باید گفت جنابان، در مجلس ششم، که تقلب اتفاق افتاده است، و بسیاری از جمله تاج زاده محکوم گردید به تقلب، کار اصلاح طلب ها بود، که جناب هاشمی را حذف کردند، حالا باید پرسید، آقایان اصلاح طلب با چه رویی مدعی تقلب در سال 88 هستند، و مرحوم هاشمی چگونه با این گروه پیوند خورده است، آیا بخاطر رسیدن به مناسب قدرتی و مالی نمی باشد، دولت خاتمی متهم ردیف اول تقلب در انتخابات است،و نباید ملیجک هایش در مورد سال 84 و 88 صحبت نمایند، حالا باید دید پشت صحنه این ماجرا چیست، اتفاقا این احمدی نژاد است که باید این بی دین ها و خائنین انقلاب را به خدا واگذار کند و میداند که قوه قضاییه هم کمکی به او نمی تواند بکند،
شماها که میگفتین امکان تقلب در انتخابات وجو نداره
Germany
شماها که میگفتین امکان تقلب در انتخابات وجو نداره حالا داری چی میگی اخوی؟
Iran, Islamic Republic of
امکان تقلب نیست، مگر در یک حالت. متخصص اون حالت هم مصطفی تاجزاده، اصلاح طلب معروف و معرف حضور هست. برید فوت و فنش رو ازون یاد بگیرید، اوستای کاره. یعنی آخرشه. تازه بعد از این که قوه ی قضاییه به جرم خیانت در آرا اعدامش نکرد،....
بالاخره امکان تقلب هست یا نه؟
Iran, Islamic Republic of
بالاخره امکان تقلب هست یا نه؟ خودتو به درو دیفار نزن برادر یا هست یا نیست نمیشه هم باشه هم نباشه تناقض در حرفاتون خیلی زیاده
هم هست هم نیست
Iran, Islamic Republic of
دو تا سوال از این برادر کنی 50 تا تناقض از حرفاشون درمیاد اونوقت ادعای بصیرت هم دارن
....
Iran, Islamic Republic of
...
سلام بر دکتر روحانی
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر که دکتر روحانی با مهار تورم و افزایش ارزش پول ملی، دلواپسان را رسوا کرد.
Iran, Islamic Republic of

اقای محترم روت میشه تشکر کنی از کسی که بی سابقه ترین تورم در کشور را با بی تدبیری ایجاد کرد و نامیدی بر مردم افزونتر کرد ؟
مش مظفر
Iran, Islamic Republic of
اگه بصیرت اینه که این برادرا دارن بهتر اینه که کور باشیم
Iran, Islamic Republic of
هستین.
ح.ر.ق1362
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز کی گفته تقلب در انتخابات امکان ندارد، تقلب در انتخابات امکان دارد، ولی باید مستندات باشد، وقتی دوستان فتنه گرتان بدون مدارک اقدام به شورش کردند، و هر چقدر گفتند مستندات بدهید و آنها تفره رفتند، و بعد از ریاست جمهوری احمدی نژاد اعلام کردند در سال 88 تقلب نشده است، بلکه ما دلمان با آن رییس جمهور نبود، معلوم شد که درخصوص تقلب دروغ گفته اند، بله دوستان اصلاح طلب و در راس آن خاتمی عزیزتان، اینچنین به این کشور و مردم خیانت می کنند، بله کسی مدعی اینکه در انتخابات نمی شود تقلب کرد نیست، مستندات تقلب دوست عزیزتان در مجلس ششم است که هاشمی را سی ام کردید که به او آغاسی بگویید و بعد از شمارش دوباره آرا او به رده بیستم رفت و گفتند بیش از سی درصد پیش برود انتخابات تهران ابطال می گردد. بروید سخنان آقای محسن هاشمی را ببینید و ملاحضه کنید چه چیزهایی از تقلب دوستانتان که نگفته اند. دوست عزیز و بی اطلاع ما، هاشمی از رفتن به مجلس کثیف ششم انصراف داد و اعلام نمود، فقط می خواستم ثابت کنم در انتخابات تقلب شده است و خداحافظ مجلس.
...
Iran, Islamic Republic of
برادر شماها در سال 88 ادعا داشتین تقلب امکان نداره حالا حرف جدیدی دارین میزنین اول برو حرفهای گذشته برادرانو مطالعه کن بعدبیا نظر بپرون
ازخدا طلب آمرزش داریم ولی حق الناس (خون های شهدا آه مادران شهدا)را در دادگاه عدل الهی باید پاسخ گو باشد ......
اکبری
Iran, Islamic Republic of
انتخابات 84 که توسط دولت وقت آقای خاتمی برگزارشد
یعنی خاتمی به نفع احمدی نژادمهندسی کرد؟!
Iran, Islamic Republic of
خانواده هاشمی از بس که از احمدی نژاد سیلی خوردند الان بعد ازاینکه دولت بعد از ایشان تشکیل شده است عقده وی را دل دارند و در هر جایی کنایه
می زنند
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
آنچه که مسلم است ، اینکه ؛ دولت اصلاحات خاتمی ؛ هیچ وقت احمدی نژاد را به هاشمی ، که دیدگاهایش به آنها نزدیکتر بود ، ترجیح نمی داد ، که بیاید انتخابات را به نفع او مهندسی کند !!
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز در ان مقطع سال 84 اصلاح طلبان با هاشمی نبودند و اقای معین کاندید ریاست جمهور بود و اگر به سوابق مراجعه کنید اقای کروبی علیه هاشمی نامه نوشت و کیهان ان را چاپ کرد و اقای موسوی اگر به سوابق نگاه کنید به هاشمی رای نداد جهان نیوز جان چاپ کن که اطلاعات بعضی به روز شود
Iran, Islamic Republic of
...گر چه امروز هاشمی رفسنجانی بین ما نیست ولی تا نهضت وانقلاب زنده است هاشمی هم زنده است.
ف. ستوده نیا
Iran, Islamic Republic of
باسلام ، مرحوم هاشمی به رحمت حق پیوسته ودر دنیای حق است ودستش از این دنیا کوتاهه ، ما ها سعی کنیم رفتار و منش خودمان را اصلاح کنیم تا الگوی خوبی برای آیندگان باشیم . ان شاء الله
هاشمی زنده است چون نهضت زنده است
Iran, Islamic Republic of
پیر جماران: هاشمی زنده است چون نهضت زنده است
Iran, Islamic Republic of
انسان ها در عالم برزخ هم زنده هستند، اما کیفیت آن را تنها خدا می داند. جای برخی ها آن جا بسیار گرم است.
منظور زنده بودن راهه
Iran, Islamic Republic of
برادر بازم نفهمیدی منظور زندگی در برزخ نیست منظور زنده بودن راهه
United States
کدام راه ؟ ! همون راهی که باعث شد مهدی هاشمی به اوباما نامه بنویسه که بیشتر ایران را تحریم کنند ؟ همون راهی که آقازاده ها با پول بیت المال گردن کلفت تر شوند ؟ همون راهی که در دولت سازندگی دستور مبارزه با بی حجابی می دادند و بعدا"
شعار آزادی و بی حجاب باید آزادانه باشد را می دادند
کدام راه ؟؟؟ آیا این همون نهضت ننگین منافقین نیست ؟!؟!؟!؟!؟!
مرد نکونام نمیرد هرگز
Iran, Islamic Republic of
مرد نکونام نمیرد هرگز هاشمی زنده است
Iran, Islamic Republic of
مرد؟ نکونام؟
او سعدی بود.
Iran, Islamic Republic of
ایشالله باهاش محشور شی.
نهضت فقط نهضت حسینی . مرگ بر ضد خمینی
United States
نهضت غیر حسینی مردود است جناب
بی خود دستو پای نهضت پوچالین نزن
بد خواهان بدانند هاشمی زنده است
Iran, Islamic Republic of
خمینی بت شکن: بد خواهان بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است
Iran, Islamic Republic of
هاشمی فوت کرد و رفت
شما بچسب به ثروت اندوخته فرزندانش !!!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
فقط احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
زاکانی میخواد بگه من هم هستم / در حالی که در واقع نیست /
هاشمی هست تا ایران هست /
Iran, Islamic Republic of
ما انتقاد داریم به این فرد همیشه هم گفته ایم احساس عزت نموده ایم آقای غرویان
Iran, Islamic Republic of
معیار در اشرافی گری و تشکیل حزبی سوپر لیبرال و سرمایه دار .
....