سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
۲

موضوع سازش با آمریکا را به خواب ببینند

شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب: 657455
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: امکان مذاکره و سازش با آمریکا در شرایط فعلی وجود ندارد و نخواهد داشت.
موضوع سازش با آمریکا را به خواب ببینند
به گزارش جهان نيوز، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، درباره طرح سازش با آمریکا که از سوی برخی از چهره های سیاسی در کشورمان مطرح شده است اظهار کرد: واقعا قابل باور نیست که در این مملکت یک عده به جای اینکه به فکر حل مشکلات مردم باشند در جهت نحوه مذاکره و سازش با آمریکا اظهاراتی را مطرح می کنند که هیچ نهاد و حتی فردی در کشور خواهان شنیدن آن را ندارند.

وی افزود: حضراتی که طرح سازش با آمریکا را مطرح می کنند به گوش باشند که ملت ایران اجازه نخواهند داد که هیچ سازش و مذاکره ای میان ایران و‌ آمریکا صورت گیرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقایان چطور طرح مذاکره و سازش با آمریکا را مطرح می کنند آیا بلایی که برجام بر سرمان آورده است را فراموش کردید.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: ما یکبار اشتباه کردیم و پای میز مذاکره با آمریکایی ها در قالب توافق برجام نشستیم و نتیجه آن را هم دیدیم از این رو دیگر سخن گفتن از سازش برای ما معنا و مفهمومی ندارد.

وی تاکید کرد: هیچ بستر و زمینه ای برای مذاکره میان ایران و‌ آمریکا وجود ندارد و نخواهد داشت و ما با همان رویکرد مقاومتی که مقام معظم رهبری فرمودند در مقابله با دشمنان خود که در راس آن آمریکا است ایستادگی خواهیم کرد و در مقابل دشمنانمان سر خم نمی کنیم و پای میز مذاکره با آن نیز نخواهیم نشست.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
انهایی که دم از استکبار بودن آمریکا می زنند فرزندان ونوه هایشان به چه دلیل در آمریکا زندگی می کنند ودوم اینکه پول زندگی در امریکا را از کجا تامین می کنند .
Iran, Islamic Republic of
جنابعالی از طرف مردم،،صحبت نکن.مردم ،خودشان از طریق انتخابات ریاست جمهوری ،،،میدانند که چکار بکنند.