کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به استناد این خبر؛ تاج ماندنی است

17 آذر 1397 ساعت 11:04

مهدی تاج به طور حتم در فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس باقی خواهد ماند.


به گزارش جهان نیوز، بر اساس نقشه راه تعیین شده از سوی وزارت ورزش و جوانان و هم چنین کمیته ملی المپیک قرار است مهدی تاج بر اساس قانون ماده 60 خدمات کشوری و هم چنین با استفاده از سهمیه جانبازی و ایثارگری در فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس باقی بماند اما دیگر بازنشسته های فدراسیون فوتبال باید ساختمان سئول را ترک کنند.

 
آنچه که حضور مهدی تاج را در ساختمان سئول آنهم در حالی که اینروزها بحث منع بکارگیری بازنشسته ها در فدراسیون ورزشی داغ است، قطعیت بخشیده اعلام این خبر است: مهدی تاج به جای کفاشیان نامزد پست نایب رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیا شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی نامزدهای تصدی پست در کمیته اجرایی این سازمان برای دوره ۴ ساله بعدی را اعلام کرد که نام رئیس فدراسیون فوتبال ایران هم در میان آنها دیده می‌شود.
 
طبیعتا اگر مهدی تاج از فدراسیون فوتبال رفتنی بود در انتخابات مورد اشاره ثبت نام نمی کرد یا نفر جایگزین را برای شرکت در انتخابات کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی می کرد. کمیته اجرایی مهم ترین کمیته بشمار می رود و اکثر تصمیمات کلان فوتبال آسیا دراین کمیته انجام می شود.
 
گفتنی است فدراسیون فوتبال در چارت مدیریتی کنفدراسیون فوتبال آسیا مدیر ندارد و تنها ایرانی حاضر در تشکیلات afc شاهین رحمانی است که در کمیته مسابقات و به عنوان مدیر امنیت استادیوم ها فعالیت می کند.

منبع: ورزش سه


کد مطلب: 657344

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/657344/استناد-این-خبر-تاج-ماندنی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com