کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تازه‌ترین خبرها از «نفوذ»؛ سریال دهه فجری

17 آذر 1397 ساعت 10:58

جواد شمقدری با اشاره به روند تولید سریال «نفوذ»، درباره از محتوای این مجموعه تلویزیونی گفت.


به گزارش جهان نیوز،‌ جواد شمقدری کارگردان سریال تلویزیونی «نفوذ»، درباره محتوا و روند ساخت این مجموعه گفت: سریال «نفوذ» در خصوص انقلاب دوم و تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست. در این داستان ضمن ارائه یک درام اجتماعی در خلال مباحث سیاسی، روایتی از رویداد‌های ۹ ماهه پس از انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی را هم بیان می کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: تا امروز نزدیک به ۶۰ درصد از مجموعه در شمال کشور تصویربرداری شده است و همچنان درگیر ضبط بخش‌های جنگ گنبد هستیم.

این کارگردان تلویزیونی افزود: تمامی لوکیشن‌ها برای تصویربرداری بخش جنگ گنبد در شمال کشور است و احتمال می‌رود که تا یک‌ماه آینده همچنان در این منطقه مشغول به‌کار باشیم. ما برای ساخت این مجموعه از تمامی مستندات آرشیوی، اسناد لانه جاسوسی، گزارش های آمریکایی‌ها از فعالیت‌هایشان در ایران و ... بهره بردیم و سعی کردیم داستان را دقیق بر اساس وقایع و اسناد تاریخی بیان کنیم.

وی ادامه داد: مجموعه «نفوذ» استمرار حضور و نفوذ و مداخله آمریکایی را در جریان پس از انقلاب اسلامی نشان می‌داد؛ اینکه چگونه آمریکایی‌ها درصدد از بین بردن انقلاب ما بودند.

شمقدری در پایان درخصوص پخش این سریال گفت: مسئولان صدا و سیما برحسب حساسیتی که نسبت به ایام الله دهه فجر دارند، می‌خواهند که این مجموعه از اول بهمن ماه روی آنتن برود؛ اما چون سریال سال گذشته و کمی دیر کلید خورد و ما صحنه‌های برف را از دست دادیم، پخش هرشب آن در آن زمان کمی غریب و سخت است.

منبع:باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 657340

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/657340/تازه-ترین-خبرها-نفوذ-سریال-دهه-فجری

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com