کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مفقود شدن ۲ کوهنورد در ارتفاعات وردیج

17 آذر 1397 ساعت 9:57

دو کوهنورد در ارتفاعات وردیج در منطقه کن مفقود شدند و تلاش تیمهای آتش‌نشانی و پلیس برای یافتن این دو نفر ادامه دارد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، در پی مفقود شدن دو کوهنورد در ارتفاعات وردیج در منطقه کن تهران، تیمهای نجات آتش‌نشانی، پلیس کوهستان و ... برای یافتن این دو کوهنورد دست به کار شدند.

سید جلال ملکی؛ سخنگوی آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: از روز گذشته در پی اعلام خبر مفقود شدن دو کوهنورد در ارتفاعات وردیج، تیمهای ویژه نجات آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: از مکان دقیق مفقود شدن این دو کوهنورد اطلاعات دقیقی به دست نیامده و فقط اعلام شده که دو مرد حدوداً 60 و 65 ساله در ارتفاعات وردیج مفقود شده‌اند؛ از روز گذشته تیم نجات ویژه آتش‌نشانی تهران در دو مرحله اقدام به جست‌وجو گمشدگان کرده است و اکنون نیز جست‌وجو ادامه دارد. 

سرهنگ کیوان ظهیری؛ رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ نیز در این رابطه گفت: این دو کوهنورد شب گذشته به همراه تیم 6 نفره به ارتفاعات کوه‌های وردیج در منطقه کن صعود کرده بودند اما امروز چهار نفر از آنها بازگشته و دو نفر دیگر مفقود شدند.

وی خاطرنشان کرد: تیمهای تخصصی امداد و نجات با توجه به شرایط جوی در حال جست‌وجوی افراد مفقودی هستند و پلیس کوهستان منطقه نیز در آماده‌باش است.


کد مطلب: 657302

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/657302/مفقود-شدن-۲-کوهنورد-ارتفاعات-وردیج

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com