کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مجلس:

تعزیرات به فروش غیرقانونی ایران‌خودرو ورود کند

17 آذر 1397 ساعت 9:50

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: سازمان تعزیرات جلوی فروش غیرقانونی ایران‌خودرو بگیرد.


به گزارش جهان نیوز، محمدرضا منصوری، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام شرکت ایران خودرو مبنی بر ثبت‌نام محصولاتش،گفت: اقدام ایران خودرو غیرقانونی و بدون مجوز شورای رقابت و سازمان حمایت از مصرف‌کننده است.

وی با بیان اینکه شرکت‌های خودروسازی نمی‌توانند بدون مجوز قیمتی را تعیین کنند، افزود: احتمالاً مسئولان این شرکت‌ها با این دیدگاه که ما این کار را می‌کنیم و نهایتاً یک مبلغی جریمه می‌شویم این اقدام را انجام دادند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه لازم است، مسئولان و دستگاه‌های ذیربط به این مسئله ورود و جلوی چنین رفتارهایی را بگیرند، اضافه کرد: سازمان تعزیرات به این مسئله ورود کرده است.

منصوری تصریح کرد: بهتر است شرکت‌های خودروسازی به جای این اقدام، به پول‌هایی که از مردم برای ثبت‌نام خودرو گرفتند و تعهداتی که 8 ماه از زمان آن گذشته عمل کنند.

نماینده مردم ساوه در مجلس تاکید کرد: بهتر است، وزیر صنعت، معدن و تجارت اطلاعیه داده و جلوی این اقدام را بگیرد تا شرکت‌ها با ثبت‌نام‌های جدید تعهد ایجاد نکنند تا نتوانند از عهده آن بر آیند و در نهایت باعث نارضایتی مردم شوند.

منبع:تسنیم


کد مطلب: 657296

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/657296/تعزیرات-فروش-غیرقانونی-ایران-خودرو-ورود-کند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com