جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

خشم رسانه‌های ترکیه از اظهارات نخست وزیر یونان

شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 657278
نخست وزیر یونان در دیدار با رئیس جمهور روسیه از قراردادهای تسلیحاتی جدید ترکیه ابراز نگرانی کرد.
خشم رسانه‌های ترکیه از اظهارات نخست وزیر یونان
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم٬ سفر نخست وزیر یونان الکسیس چیپراس به مسکو و دیدار او با ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه٬ در رسانه‌های ترکیه خبرساز شد.

بسیاری از روزنامه‌های نزدیک به آکپارتی امروز در مورد این مسئله صحبت کردند که الکسیس چیپراس در دیدار با پوتین اعلام کرده: یونان از خرید سامانه اس 400 و همچنین دیگر قراردادهای تسلیحاتی ترکیه نگران است. او همچنین خواستار آن شده که روسیه در استراتژی انتقال گاز به اروپا نیم‌نگاهی به یونان هم داشته باشد.

از دیگر سو ولادیمیر پوتین در کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرد: برای انتقال گاز از روسیه به ترکیه و اروپا احتمال آن وجود دارد که یونان هم در این مسیر مورد استفاده قرار بگیرد و گاز از ترکیه به یونان و از آنجا به ایتالیا و اروپا برود.

اظهارات نخست وزیر یونان در مورد خریدهای تسلیحاتی ترکیه خشم بسیاری از رسانه‌های این کشور را برانگیخت و چند روزنامه ترکیه امروز در صفحه نخست به این مسئله پرداختند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *