کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردار آزمون در میان ۱۰ مهاجم برتر جام ملت‌ها

16 آذر 1397 ساعت 11:12

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با نام بردن از سردار آزمون به عنوان یکی از ۱۰ مهاجم برتر جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ از کاربران خود خواست برترین مهاجم این بازی‌ها را انتخاب کنند.


به گزارش جهان نیوز، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به معرفی ۱۰ مهاجم برتر جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات  پرداخت که تیم‌های ملی کشورشان متکی به گلزنی آن‌ها هستند، و از کاربران خود خواست که برترین مهاجم این رقابت‌ها را انتخاب کنند. یکی از این بازیکنان سردار آزمون است.

سایت‌ای اف سی در مقدمه این نظرسنجی، نوشت: در حالی که ۲۴ تیم برای قهرمانی قاره در ماه ژانویه خواهند جنگید، گل‌ها ارزشمند‌ترین مسئله خواهد بود. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا سری هفتگی «۱۰ بازیکن برتر» جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات متحده عربی را با بررسی ۱۰ مهاجمی که کشورهایشان به گلزنی آن‌ها تکیه دارند، آغاز می‌کند.

در ادامه این گزارش درباره سردار آزمون نوشته شده است، سردار آزمون که سالهاست به عنوان "پسر طلایی" جمهوری اسلامی ایران شناخته می‌شود، قبل از شروع جام ملت‌های آسیا ۲۴ ساله خواهد شد و اکنون وقت آن است که او قدمی رو به جلو بردارد.

این بازیکن شاغل در روسیه از رکورد گلزنی بسیار خوبی برای تیم ملی برخوردار است و چهار سال پیش در جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا در استرالیا در چهار بازی ۲ گل به ثمر رساند.

۹ مهاجم دیگری که در این نظرسنجی از آن‌ها نام برده شده عبارتند از:

احمد خلیل (امارات متحده عربی)
هووان یویی جو (کره جنوبی)
عمر السوما (سوریه)
مارتین بویل (استرالیا)
تاکومی مینامینو (ژاپن)
حمزه الدردور (اردن)
تیراسیل دانگدا (تایلند)
فیل یانگ هازبند (فیلیپین)
معز علی (قطر)

منبع:باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 657193

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/657193/سردار-آزمون-میان-۱۰-مهاجم-برتر-جام-ملت-ها

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com