پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

جرثومه‌های ترور پرونده خود را سنگین تر می‌کنند

پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۹
کد مطلب: 657159
وزیر کشور با محکوم کردن حادثه چابهار، گفت: جرثومه های ترور و وحشت با چنین اقدامات رذیلانه ای پرونده سیاه خود را برای زمان سرنوشت سنگین تر می‌کنند.
جرثومه‌های ترور پرونده خود را سنگین تر می‌کنند
به گزارش جهان نيوز، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با صدور پیامی حادثه تروریستی چابهار را تسلیت گفت.

متن کامل پیام وزیر کشور، بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تروریستی چابهار که منجر به شهادت و جراحت تعدادی از غیورمردان پاسدار امنیت و آرامش میهن عزیزمان شد موجی از غم و اندوه و تأثر در سینه مالامال از امید و عزم ایرانیان برانگیخت و این اقدام وحشیانه نشان داد که نظام اهریمنی سلطه از هیچ فتنه و توطئه ای علیه این ملت پرافتخار فروگذار نخواهد کرد.

شکست ننگین آمریکا و رژیم صهیونیستی و دولت های تروریست حامی آنها در منطقه که در اعمال تحریم های تحمیلی و ظالمانه و سودای به زانو درآوردن استقلال و آزادی ملت ایران، ناتوان و عصبانی شده اند موجب شده است تا با کمک مزدوران فریب خورده خود، هموطنان عزیزمان را هدف قرار داده و با نا امن نشان دادن مناطقی از کشور که سند تمدن کهن و فرهنگ غنی این منطقه پرآوازه تاریخی است، مرهمی بر دردهای التیام ناپذیر خود بگذارند.

جرثومه های ترور و وحشت که این روزها به شدت درگیر فضاحت تاریخی و ماندگار خود در کشتن مردم در سفارتخانه هایشان هستند با چنین اقدامات رذیلانه ای پرونده سیاه خود را برای زمان سرنوشت سنگین تر می کنند. تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده است که خون زنان و کودکان و مردان ایران زمین سرچشمه توفیقات الهی و پیروزی های درخشان نظام حق و روشنایی بر دشمنان شیطانی خواهد بود.

عبدالرضا رحمانی فضلی
وزیر کشور
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *