کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز بارش برف در برخی مسیر‌های جاده هراز

15 آذر 1397 ساعت 11:00

رئیس پلیس راه مازندران گفت:بارش برف در برخی نقاط جاده‌های هراز از صبح امروز آغاز شد، رانندگان زنجیر چرخ همراه داشته باشند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی افزود: از لحاظ وضعیت جوی آسمان استان نیمه ابری و سطح جاده‌ها خشک است.
سرهنگ قدمی گفت: هم اکنون بارش برف خفیف محدوده لاسم تا منظریه و ازمنطقه آبشار تا امامزاده هاشم در جاده هراز گزارش شده است.

رئیس پلیس راه مازندران به شرایط جوی و بارش برف در برخی مناطق کوهستانی استان امروز و فردا اشاره کرد و افزود: از رانندگان ضمن رعایت نکات ایمنی و ترافیکی، هنگام سفر به مناطق کوهستانی و برفگیر استان وسایل ایمنی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ فردا از کرج به مرزن آباد ممنوع است، افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ فردا از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد شد.

وی تاکید کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد وشد کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز و فردا از جاده هراز ممنوع شد.

رئیس پلیس راه مازندران همچنین گفت: آمد وشد موتور سیکلت تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۷ آذر از جاده‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه ممنوع شد.


کد مطلب: 657062

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/657062/آغاز-بارش-برف-برخی-مسیر-های-جاده-هراز

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com