پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

عباسی: روحانی می‌خواهد ایران را هم گاو شیرده کند

پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب: 657037
مسئول اندیشکده یقین گفت: سیاستی که روحانی، اصلاح طلب ها و بقیه همفکرانش دنبال می کنند این است که ایران باید نورمالیزاسیون شود یعنی مانند عربستانی باشد که نمی تواند بدون امریکا دو هفته دوام بیاورد و گاوشیرده معرفی می شود.
عباسی: روحانی می‌خواهد ما را هم گاو شیرده کند
به گزارش جهان نيوز، حسن عباسی مسئول اندیشکده یقین در مراسم رونمایی از مستند لاتاری در بیروت، گفت: برخی سینماها و مستندات ما تهی از تفکر و اندیشه هستند اما برخی مستند سازان ما تفکر در سینما و مستندات خود دارند و روز به روز این موضوع در کشور بهتر می شود.

وی افزود: ما کماندوهای امریکایی را گرفتیم انها می گفتند به چه جراتی افراد ما را گرفتید و ما در جواب می گفتیم ایا نمیدانی پشت ما خداست. روس ها چینی ها و فرانسه تابحال جرات نکردند سربازهای امریکایی را بگیرند و این قدرت ایران است. ملت باید اینها را ببیند نه اینکه ظریف و ارتباطش با آمریکا را.

مسئول اندیشکده یقین تصریح کرد: امریکا ضربات زیادی از اسلام و مسلمانان خورده است. جهان از امریکا می ترسد و امریکا از ایران و نیروهای حزب الهی می ترسد.

عباسی با بیان اینکه ایران چندین بار واسطه شد و مشکلات و اختلافات آمریکا را حل کرد، گفت: بعد از حل مسئله آمریکا به تعهدات خود عمل نکرد و اینگونه اتفاقات چندین بار برای ایران اتفاق افتاد.

وی عنوان داشت: زمانی بود که جورج بوش پدر ما را تروریست خواند در حالی که ایران بارها وساطت کرد و مشکلات آمریکا با کشورهای آسیایی را رفع کرد. سیاستی که روحانی اصلاح طلب ها و بقیه می کنند این است که ایران باید نورمالیزاسیون شود یعنی مانند عربستانی باشد که نمی تواند بدون امریکا دو هفته دوام بیاورد و گاوشیرده معرفی می شود.

مسئول اندیشکده یقین اظهار داشت: آمریکایی ها هر چه در مورد دموکراسی می گویند دروغ است لذا ناگفته هایی در تاریخ است که باید مردم بدانند که نباید به امریکا اعتماد کرد. آمریکایی هایی که ما را تروریست خوانده و در لیست شرارت قرار داده است.

عباسی افزود: تمام بازی های سیاسی از جمله fatf و پالرما و غیره هیچ اتفاقی نمی تواند برای کشور تغییر دهد زیرا ایران را با دلار تحریم کرده اند تا نتوانیم در کشورهای دیگر تعاملات مالی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مسئولین ما اگر با جان کری دست می دهند باید دوباره انگشتان دست خود را بشمارند زیرا این افراد قابل اعتماد نیستند، اضافه کرد: ما برای آمریکا شرط می گذاریم آنها باید مشروب و مکان های فساد را ببندد و مسلمان شوند. باید حسینیه و مسجد بنا کنند و حجاب را ترویج دهند.

عباسی تاکید داشت: آمریکایی ها تا جلوی ما زانو نزند و التماس نکند ما با آن ها مذاکره نخواهیم کرد. امروز اگر ساخت و ساز و جاده و تمام صنایع می چرخد توسط ما انجام شده است. توسط جریان انقلابی است که ایران مدیریت و رهبری شده است. با کشورهای چین کره ژاپن و بقیه باید استراتژیک صحبت کرد و با آمریکا باید بر اساس نقی سبیل و ایدئولوژیک مذاکره کرد تا به موفقیت رسید.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
دقیقا.
Iran, Islamic Republic of
....