سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
۲

جوان مجروح از زیر و بم نقشه آمدنیوز چه گفت؟

پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 657033
کانال‌های ضدانقلاب از جمله آمدنیوز با انتشار تصویری از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر، گاف اساسی دیگری دادند.
به گزارش جهان نيوز، روز گذشته تجمع دانشجویی در دانشگاه امیرکبیر با حاشیه‌هایی همراه شد و حتی فیلم تصاویری از درگیری بین دانشجویان در فضای مجازی منتشر شد.یکی از این تصاویر پرسروصدا مربوط چندتن از دانشجویان بود که رسانه‌های ضدانقلاب آن را به عنوان حمله‌های بسیجیان منتشر کردند.

مصادره دانشجوی بسیجی توسط آمدنیوز!

در همین رابطه به سراغ دانشجوی مضروب دانشگاه(صاحب عکس فوق) رفتیم و از او درباره جزئیات این اتفاق پرسیدیم. محمدمهدی تاجیک دانشجوی ورودی سال ۹۴ رشته مکانیک و دبیر تشکیلات انجمن اسلامی (دفتر تحکیم وحدت) در این باره به خبرنگار ما گفت که این اعتراضات برنامه‌ریزی شده بود. به طوری که روز دوشنبه ۱۲ ام آذر ماه، پوستری با مضمون دعوت دانشجویان برای حضور در یک تجمع غیرقانونی در فضای مجازی پخش شد و در زمان کوتاهی به صورت شبنامه در خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر و بعضی از دانشکده‌های دانشگاه توزیع شد.

مصادره دانشجوی بسیجی توسط آمدنیوز!

تاجیک همچنین تاکید می‌کند که این عده حتی پوسترشان را هم در کانالی که تحت عنوان «اعتراض به غذای سلف» به راه افتاده بود پخش کردند اما در زمان تجمع، هرچند شعارها قرار بود صنفی باشد یکباره رنگ و بوی سیاسی گرفت و در مقابل آن‌ها بچه‌های انقلابی به میان آمدند و با شعارهایی به آن‌ها یادآوری کردند که وضعیت امروز حاصل رأیی است که سال گذشته دادید و نشریات و تابلوهای دانشگاه را هم به آن اختصاص دادید.

مصادره دانشجوی بسیجی توسط آمدنیوز!
محمدمهدی تاجیک دانشجوی مضروب

این دانشجوی دانشگاه امیرکبیر درباره شروع درگیری‌ها هم می‌گوید ما با پرچم ایران مشغول شعار دادن بودیم که یکی از اعضای انجمن موسوم به ترقی‌خواه، پرچم را از بچه‌های ما گرفت و پس از شکستن چوب پرچم آن را به سمت خواهران بسیجی که در گوشه‌ای ایستاده بودند، پرتاب کرد و باعث جراحاتی برای این دانشجو شد.

مصادره دانشجوی بسیجی توسط آمدنیوز!
مصادره دانشجوی بسیجی توسط آمدنیوز!
دانشجوی بسیجی کارشناسی ارشد هوافضا که براثر پرتاب چوب به صورتش آسیب دید

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دانشجو
Iran, Islamic Republic of
اينها دانشجو نيستند ....!!!!!
Romania
شعبان بی مخ های دانشجوی دست ساز غربگراها.