کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش باشگاه پرسپولیس به اتفاقات اخیر داوری

15 آذر 1397 ساعت 8:49

مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت: پیشنهاد ما برای بازبینی بازی‌های لیگ از سوی داوران و حتی اعمال امتیازات ناشی از تغییر نتایج در جدول بازی‌ها جدی است.


به گزارش جهان نیوز، پندار خمارلو در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و در پی واکنش‌ها به صحبت‌های سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: با شناختی که از برانکو ایوانکوویچ وجود دارد، وقتی او اینقدر از شرایط موجود ابراز ناراحتی می‌کند، تمام واقعیت مشخص می‌شود. هجمه‌ها علیه پرسپولیس خیلی زیاد شده است.

از برنامه بعضی بازی‌ها و قضاوت‌ها گرفته تا موضع‌گیری‌های ناصوابی که از بخش‌های مختلف علیه پرسپولیس شکل می‌گیرد، این ذهنیت را القا می‌کند که ائتلافی درست شده است تا با جوسازی‌ها و فشارها در نهایت مقاومت پرسپولیس را از بین ببرند. اگر آقای برانکو اعتراض می‌کند و از جریانی علیه پرسپولیس سخن می‌گوید، فقط به بحث داوری اشاره ندارد.
 

خمارلو درباره اظهارات مطرح شده از سوی مدیر عامل باشگاه سپاهان ادامه داد: برانکو مزاح نکرده‌ و واقعا به شکل جدی می‌خواهیم که به مسائلی مثل داوری رسیدگی شود. اتفاقا اینکه می گویند پرسپولیس از داوری‌ها سود برده، شوخی است. در همان بازی با ماشین‌سازی که مورد اشاره قرار گرفت، شاهد بودیم که گل درست ما پذیرفته نشد.

در همین بازی با ذوب آهن داور مسابقه در بعضی موارد به استناد نظرات کارشناسان اخطارهای نادرستی به بازیکنان ما داد. من یک سوال از آقای تابش می‌پرسم، اینکه در شرایط فعلی با این وضعیت محرومیت و مصدومان که داریم اگر بازیکنی به خاطر این اخطارها در بازی‌های بعد محروم شود و پرسپولیس لطمه ببینید. آیا بهره آن را رقبای اصلی ما در کورس قهرمانی نمی‌برند؟ این یک اشتباه به سود رقبای ما است.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس خاطرنشان کرد: آقای تابش مدیر با سابقه و با تجربه‌ای هستند و قطعا متوجه می‌شوند که این مساله برای یک مربی حساسیت برانگیز است در حالی که با کلکسیونی از اشتباهات داوری علیه پرسپولیس در چند فصل اخیر و در همین فصل روبرو هستیم. ما امسال باید برای چهارمین قهرمانی پیاپی بازی می‌کردیم و اگر اینطور نیست به خاطر اشتباهات داوری در سالی است که منجر به نایب قهرمانی ما شد، آن هم فقط و فقط به خاطر تفاضل گل!

وی در ادامه گفت: سال قبل رکورد فوتبال ایران را خیلی بیشتر جابجا کردیم اگر این اشتباهات سهوی روی نمی‌داد. در همین فصل اکنون در صدر جدول بودیم. اگر اشتباه داوری نبود پرسپولیس برنده دربی بود. اصلا تردیدی نیست در میان تیم‌های بالای جدول پرسپولیس به خاطر این اشتباهات بیشتر متضرر شده است. ایشان پیشنهاد داد موضوع در صدا و سیما مطرح شود ولی ما بعد از بازی با تراکتورسازی دیدیم که قواعد هندسه جابجا شد تا گل آفساید حریف ما، درست اعلام شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما یک پیشنهاد بهتر داریم که قبلا هم مطرح کردیم و اینجا به صراحت می‌گویم که پیشنهاد ما جدی است و اگر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قبول کنند، کتبا آن را ارائه می‌دهیم. پیشنهاد ما این است که یک گروه کارشناسی مورد وثوق و معتمد که به تجهیزات نرم افزاری به روز مجهز شده باشند، بازی‌های این فصل را از ابتدا بررسی کنند و تمام امتیازات ما و رقبای ما را بر اساس تصمیم‌های درست در نظر بگیرند و در جدول بازی‌ها اعمال کنند. ما می‌دانیم چنین اتفاقی نمی‌افتد ولی به قدری مطمئن هستیم که این ادعا را مطرح می‌کنیم. اگر باشگاه‌های دیگر مثل سپاهان هم مدعی هستند، موافقت خود را اعلام کنند.

وی درباره بازی پیش رو مقابل سپاهان تصریح کرد: بازی ما با سپاهان جزو بازی‌های مهم فصل به حساب می‌آید.
سپاهان همیشه در میدان حریف خوبی بوده است.

قطعا یکی از اتفاقات خوب این فصل، حضور خوب سپاهان در رقابت‌های این فصل است. پرسپولیس هم در بدترین شرایط اینقدر توانمندی دارد که دنبال ضعف حریفان خود نباشد و امیدواریم شاهد یک بازی خوب باشیم که حقوق پرسپولیس هم در داخل زمین و هم روی سکوها در نظر گرفته شود.

خمارلو در پایان اضافه کرد: روحیات آقای برانکو برای همه معلوم است. فکر می‌کنم همه روی اصول شرافتمندانه و جوانمردانه او در فوتبال قسم می‌خورند و هر کس غیر از این را مطرح کند، خود را زیر سوال خواهد بود.

باشگاه پرسپولیس هم که از دیر باز بر اساس این اصول در فوتبال ایران فعالیت کرده است و به خاطر عدم پایبندی بعضی تیم‌ها، تاوان داده است. جوسازی اگر وجود دارد، علیه پرسپولیس است و تمام خواسته ما همانطور که سرمربی اعلام کرده است؛ عدالت و مساوات است. ما چیزی بیش از حق طبیعی خودمان نمی‌خواهیم. به هیچ لطفی هم نیاز نداریم.


کد مطلب: 657022

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/657022/واکنش-باشگاه-پرسپولیس-اتفاقات-اخیر-داوری

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com