کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زنان انگلیسی رکورددار مصرف الکل

15 آذر 1397 ساعت 8:11

آمارهای منتشر شده توسط اداره ملی آمار نشان می‌دهد، زنان انگلیسی بیش از هر زمان دیگری الکل مصرف می‌کنند.


به گزارش جهان نیوز، آمارهای منتشر شده توسط اداره ملی آمار نشان می‌دهد، زنان انگلیسی بیش از هر زمان دیگری الکل مصرف می‌کنند.

این بررسی بیانگر آن است، در نتیجه افزایش مصرف الکل در میان زنان انگلیسی، نرخ ابتلا به بیماری‌های ناشی از آن نیز در آنها به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. 
داده‌ها حاکی از آن است، سالانه از هر 100 هزار زن 8 نفر به دلیل بیماری‌های مرتبط با الکل جان خود را از دست می‌دهند.

مؤسسه سلامت انگلیس این آمار را واقعی نمی‌داند و باور دارد، ارقام بسیار بالاتر از آنچه که توسط اداره ملی آمار منتشر شده، است. براساس آمار و ارقام موجود، حدود 8 میلیون تن از مردم انگلیس بی‌رویه از الکل استفاده می‌کنند و بسیاری نیز به شدت به آن وابسته شده‌اند.

بررسی‌ها همچنین نشان داده است، بیشترین افزایش مصرف میان زنان سالمند است؛ بیشترین آمار مرگ در اثر مصرف الکل نیز به همین گروه سنی مربوط می‌شود؛ مرگ و میر آنها بین سال های 2001 تا 2017 با بیش از 53.6 درصد رشد مواجه بوده است.

افزایش مصرف الکل در انگلیس، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی مشاهده شده است.موسسه سلامت انگلیس با انتشار آماری اعلام کرد، در سال 2017، بیش از 7 هزار و 697 نفر در این کشور بر اثر مصرف الکل جان باختند که از این تعداد 2 هزار و 564 نفر را زنان شامل می‌شوند.

این مؤسسه حدود 6 ماه پیش نیز با انتشار گزارشی در مورد عواقب منفی مصرف الکل در انگلیس اعلام کرد که در سال 2012 میلادی حدود یک میلیون و 220 هزار نفر به دلیل بیماری‌های ناشی از مصرف الکل در بیمارستان‌های این کشور بستری شده‌اند. 

منبع: فارس


کد مطلب: 656998

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/656998/زنان-انگلیسی-رکورددار-مصرف-الکل

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com