جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۹

عکس/ پوشش متفاوت عضو کابینه روحانی

چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب: 656953
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این خانم با این پوشش مندرآووردیش به حجاب برتر توهین میکنه
ساسان
Iran, Islamic Republic of
پوشش ايشون من را ياد زوزو مي اندازد...
يادش بخير چه زود دير شد!!!
شنل قرمزی
Iran, Islamic Republic of
حالا معلوم شد بازیهای اون نماینده راجع به چادر و گردن درد و این حرفا مقدمه چینی برای چی بوده مردم رو گول نزنید درد مردم فقط اشتغال و تورمه اگر عرضه ندارید این مشکلات رو حل کنید بکشید کنار مردم رو با پوشش شنل قرمزی گول نزنید.
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
قانونا و عرفا مشمول حجابِ شرعی هست اما در مورد ایشان با توجه به شخصیت حقوقیشان یقینا مصداق"لباسِ شهرت" و انگشت‌نما بودن است.
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
اینا می خوان ؛ به هر قیمتی متفاوت باشن و به چشم بیان !!
Romania
خوشبینانه اش این است که فلسفه حجاب را نمی دانند. چادر و حجاب برای خودنمایی و خود نشان دادن به دیگران نیست بلکه برای دیده نشدن است. اینها چادر و حجاب را دارند تبدیل به یک زینت می کنند. خانم ها زینت می کنند که ببینندشان عده ای در مجالی زنانه و عده ای هخم در خیابان. دقیقا برخلاف فلسفه حجابی که خداوند هدیه فرموده است.
داغ تر از آش
Iran, Islamic Republic of
گیر ندید دیگه خدایئش اشکالی نداره اگر هم زیاد بشه و باب بشه دیگه مشکل لباس شهرت هم از بین میره اتفاقاً هم راحته و هم زیباست . خوب اگه می خواهیم دنیا رو با حجاب تحت تاثیر قرار بدیم باید به پارامتر زیبایی و راحتی آن هم توجه کنیم دیگه. زیبایی که در آن مفسده نباشد چه اشکالی داره پس لابد اگر خانمی زیبا بود (بدون آرایش) و موقر و با حجاب به خاطر زیبایی اش نیاید از خانه خارج شود؟!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
حسن دیکه ای که این حجاب داره این است که خانم می تواند خرید کند بچه بغل کند ویا هر فعالیت دیکه ای را با دو دستش انجام دهد بدون اینکه مجبور باشد رویش را کاملاً باز کند و ناچار هرچه زیر چادر پوشیده نمایان شود ، ویا اینکه مجبور باشد حجابی زیر این حجاب نیز داشته باشد . در اسلام به حجاب زیر حجاب که تاکید نشده ، شده ؟؟!!!! مساله این است که سالها به این نیمدایره عادت کرده ایم، یعنی اگر مدل به قول دوستمون شنل قرمزی بود و الان کسی می خواست به نیمدایره تبدیل کند کلی حرف و حدیث مطرح می شد. درحالیکه باید ببینیم کار درست چیست نه عادات ما.
Iran, Islamic Republic of
مساله این نیست که ایشون حجابش کامله یا نه مساله اینه که چرا ایشون تا بحال بقول شما حجاب زیر حجاب داشت ؟ حجاب وظیفه دینی هست ./.