کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افتتاح پنجاه وهفتمین مرکزنیکوکاری استان تهران

14 آذر 1397 ساعت 16:01

قائم مقام امور شهرستان های کمیته امداد استان تهران گفت:پنجاه و هفتمین مرکز نیکوکاری استان تهران افتتاح شد که از این تعداد سه مرکز با مدیریت بانوان مشغول فعالیت هستند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از مهر، کریم محمودی با بیان اینکه دو مرکز نیکوکاری در شهر قدس افتتاح شد، گفت: مراکز نیکوکاری هفت جوی و مکتب الزهرا (س) در شهر قدس افتتاح شد که مکتب الزهرا (س) با محوریت بانوان اداره می‌شود.

وی به تعداد مراکز نیکوکاری در استان تهران اشاره کرد و ادامه داد: با احتساب این دو مرکز تعداد مراکز نیکوکاری در استان تهران به 57 مرکز رسیده است که دو مرکز در روستاها و سه مرکز با محوریت بانوان مشغول ارائه خدمت به نیازمندان هستند.

قائم مقام امور شهرستان های کمیته امداد استان تهران با اشاره به مراکز نیکوکاری در روستاها، بیان کرد: هم اکنون دو مرکز نیکوکاری روستایی در روستای سله بن شهرستان فیروزکوه و هفت جوی در شهر قدس فعالیت دارند که تا پایان سال در تعدادی از روستاهای دیگر نیز مراکز نیکوکاری افتتاح می‌شود.

محمودی، مراکز نیکوکاری بانوان را سه مرکز عنوان کرد و افزود: هم اکنون سه مرکز نیکوکاری مهرمریم در پردیس، پیروان عترت در ورامین و مکتب الزهرا (س) در شهرقدس با مدیریت و محوریت بانوان به نیازمندان خدمات ارائه می‌کنند.

وی هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری را رفع نیاز مردم از طریق خود مردم برشمرد و گفت: کمک‌هایی که از طریق مراکز نیکوکاری جمع‌آوری می‌شود تنها مختص مددجویان تحت حمایت کمیته امداد نیست و با شناسایی و  تشخیص خیران و معتمدان در اختیارسایر نیازمندان آن منطقه نیز قرار می‌گیرد


کد مطلب: 656942

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/656942/افتتاح-پنجاه-وهفتمین-مرکزنیکوکاری-استان-تهران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com