کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شیخ‌الاسلام:

«نه گفتن به آمریکا» را در جهان الگو کرده‌ایم

14 آذر 1397 ساعت 15:22

عضو جامعه مهندسین اسلامی گفت: ایران «نه گفتن به آمریکا» را در جهان اشاعه داده و آن را در جهان الگو کرده است.


به گزارش جهان نیوز، حسین شیخ‌الاسلام، عضو جامعه مهندسین اسلامی درباره تعلل اروپایی‌ها در اجرای سازوکار مالی ویژه آنان در دوران پسابرجام گفت: دستور کار سیاست خارجی ایران ماندن در برجام به هر قیمتی نیست و اگر این مسئله برای کشورمان سود به همراه نداشته باشد، از آن خارج می‌شویم.

وی درباره ارزیابی طولانی شدن اجرای سازوکار مالی ویژه اروپا و اطمینان مقامات آمریکایی از عدم فعالیت‌های هسته‌ای ایران اظهار کرد: آمریکایی‌ها چه با وجود برجام و چه بدون برجام به دنبال نابودی ملت ایران و انقلاب اسلامی است، این مسئله هم به این دلیل است که اهداف انقلاب اسلامی رو به گسترش است و رویکرد استکبارستیزانه ایران «نه گفتن به آمریکا» را در جهان اشاعه داده است و آن را به یک الگو مبدل کرده است.
شیخ الاسلام با اشاره به اینکه مولفه ۱۶ آذر ماه نیز استکبارستیزی است، تصریح کرد: رویکرد استکبارستیزانه ایران از بمب اتم برای آمریکا خطرناک‌تر است، چراکه  آمریکایی‌ها به دنبال نابودی آنان هستند.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه ایران همواره فعالیت صلح‌آمیزی را در جهان داشته است، خاطرنشان کرد: آنان می‌دانند که ما سلاح اتمی تولید نمی‌کنیم و این مسئله جزء دکترین و راهبرد دفاعی ما نیست، چراکه ما توانایی‌های دیگری داریم و یکی از آنان پتانسیل و ظرفیت جوانان ایرانی است که از هر قدرتی در جهان بالاتر است.

منبع:باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 656931

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/656931/نه-گفتن-آمریکا-جهان-الگو-کرده-ایم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com