چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

تقدیر بیل گیتس از اقدامات پاکستان علیه فلج اطفال

چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب: 656920
رئیس شرکت مایکروسافت در گفتگوی تلفنی با نخست وزیر پاکستان اقدامات این کشور علیه فلج اطفال و ریشه کن کردن این بیماری را ستود.
تقدیر بیل گیتس از اقدامات پاکستان علیه فلج اطفال
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، «عمران خان» نخست وزیر پاکستان ضمن یک تماس تلفنی با «بیل گیتس» مالک شرکت مایکروسافت به گفتگو پرداخت.

بیل گیتس در این تماس با اشاره به فعالیت های بنیاد بیل و میلندا گیتس برای مبارزه با بیماری‌های صعب العلاج تلاش دولت پاکستان برای ریشه کن کردن فلج اطفال را ستود.
وی تصریح کرد: در دوره فعالیت دولت جدید پاکستان اقدامات مثبت بسیاری آغاز شده است و امیداوریم این تلاش‌ها ثمر بخش باشد.

بیل گیتس تاکید کرد: برای پیشرفت پاکستان در دیگر زمینه‌ها از جمله آی تی با دولت این کشور همکاری خواهیم کرد.

عمران خان نیز در این مکالمه نیم ساعته با تقدیر از حمایت‌های بیناد گیتس گفت: ریشه‌کن شدن فلج اطفال در پاکستان مرهون تلاشهای این بیناد و مسئولین پاکستانی است و امیدواریم این همکاری‌های در زمینه‌های دیگر ادامه پیدا کند.

وی تصریح کرد: برخی ایده هایی که از سوی بیل گیتس مطرح شده و در کشورهای مختلف جهان در حال انجام است را در پاکستان نیز اجرایی می‌کنیم تا فقر و غربت در مناطق روستای از بین برود.

گفتنی است بیناد گیتس طی سال‌های اخیر یکی از مهم‌ترین اهداف خود را کشور پاکستان قرار داده است و با تلاش این بیناد و همکاری مسئولین دولت پاکستان در سال جاری تنها 2 مورد فلج اطفال در این کشور گزارش شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *