کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش جواد امام: معرف دامادم نبودم/ برکنارش کنند!

14 آذر 1397 ساعت 14:02

داماد من معاون يك منطقه است، پيش از آن‌ هم جانشين معاون بوده است و حداقل بعد از دوره دانشگاه 10 سالي تجربه كار فرهنگي و اجتماعي داشته و اين‌طور نبوده كه صفر كيلومتر باشد.


به گزارش جهان نیوز، خبر حضور داماد جواد امام، فعال اصلاح طلب و مدیرعامل بنیاد باران در یکی از معاونت های شهرداری منطقه 17 تهران واکنش های مختلفی را در فضای مجازی به همراه داشت.

امام در مصاحبه ای با روزنامه اعتماد گفته است: اگر داماد من فاقد تجربه و دانش و سابقه لازم است و اگر به صرف اينكه داماد من است در جايي منصوب شده، بركنارش كنند. ضمن اينكه در مقايسه‌ها اين تفاوت‌ها ناديده گرفته مي‌شود كه پسر آقاي وزيري مشاور وزير ديگري است اما داماد من معاون يك منطقه است، پيش از آن‌ هم جانشين معاون بوده است و حداقل بعد از دوره دانشگاه 10 سالي تجربه كار فرهنگي و اجتماعي داشته و اين‌طور نبوده كه صفر كيلومتر باشد و منصوب شود. ولي در كل موافق نيستم كه اگر كسي نسبت خانوادگي با سياستمدار يا مدير و وزيري دارد نبايد در جايي به كار گرفته شود اما حرف من به‌كارگيري درست و بجاست. پدر من نه وزير بوده نه نماينده، كاسب بوده و من هم براساس حضوري كه در عرصه‌هاي مختلف اجرايي داشتم تا يك جايي پيش رفتم و بعد هم سال‌هاست سر نخواستن ما دعواست. داماد من هم پدرش كارمند راه‌آهن است و تلاش و سابقه خودش باعث شده در اين جايگاه قرار بگيرد و من هم معرف او نبودم. سابقه كاري‌اش را هم نگاه كنيد با دوستان كارگزاران مرتبط است و مواضع من هم كاملا مشخص است، بنابراين نبايد از حضور داماد من در يكي از معاونت‌هاي شهرداري براي تخريب من استفاده كنند، ضمن اينكه صراحتا بيان كردم اگر توانايي ندارد و به خاطر من در اين منصب حضور يافته، بركنارش كنند.


کد مطلب: 656894

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/656894/واکنش-جواد-امام-معرف-دامادم-نبودم-برکنارش-کنند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com