کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تفحص از مجلس "لولو" نیست

14 آذر 1397 ساعت 13:27

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: زبان ما برای انجام تحقیق و تفحص از مجلس مو در آورد بگذارید خداوکیلی این تفحص انجام شود، تفحص لولو یا مچ‌گیری نیست.


به گزارش جهان نیوز، حسن کامران دستجردی، نماینده مردم اصفهان در مجلس، در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 14 آذر) قوه مقننه، در تذکر شفاهی گفت: زبان ما برای انجام تحقیق و تفحص از مجلس مو درآورد. بگذارید این تفحص انجام شود؛ تفحص لولو یا مچ‌گیری نیست.

وی  ادامه داد: از عملکرد وزارتخانه‌ها و قوه قضائیه تحقیق و تفحص انجام می‌شود اما به خودمان می‌رسیم؟ حتی در این رابطه به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مراجعه کردم و گاهی گردن کمیسیون بودجه و گاهی گردن رئیس مجلس می‌اندازند. در هر صورت بنده نامه نوشتم و تذکر دادم و درخواست می‌کنم، پادرمیانی کنید تا تفحص از مجلس انجام شود؛ چرا که انجام نشود می‌گویند در پشت پرده خبرهایی است.

نماینده اصفهان در مجلس تصریح کرد: وزیر نیرو، کارت زرد گرفته و قول داد که آب پاییزه مورد نیاز کشاورزان را تامین کند. با وجود بارش باران اما رسیدگی قابل قبول انجام نشده و برداشت غیرقانونی آب وجود دارد. به مسائل حق آبه داران رسیدگی نمی شود، باید اول حقوق حق آبه‌دار پرداخت شود و بعد آب سد تامین شود. نکته دیگر اینکه دقت شود لایحه حمایت از معلولان اجرایی شود.

منبع:تسنیم


کد مطلب: 656881

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/656881/تفحص-مجلس-لولو-نیست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com