پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۷

واکنش مجری رودررو به احضار خاتمی

چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب: 656871
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آفرین آقای ثباتی
قشنگ و زیبا گفتی
Iran, Islamic Republic of
مجری برنامه رو در رو به نظر می رسد که حداقل شرایط لازم برای مصاحبه کردن را ندارد و میهمان برنامه خود را " کثیف " لقب می دهد . متاسفم برای ایشان چرا که اساس یک مصاحبه را زیر سئوال برد ......!
Iran, Islamic Republic of
برای خودت متاسف باش که در سال 88 با نپذیرفتن حق مردم سنگین ترین خسارتها را به کشور وارد کردید خسارتهایی که دهها سال برای جبران ان زمان لازم است اگر این خیانت نیست و مدعیانش کثیف نیستند پس چه هستند !!!!!!!!! شاید شرایط اجازه استفاده از بسیاری از واژگان را نمی دهد و ایشان بسیار مودبانه نوشته اند . همین
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز نوشته من را مثل بدن خاشقچی مثله کرده است شما هم فقط یک تکه از آن بدن مثله شده را دیده ای و تاسف می خوری اگر تکه های بزرگ تر را می دیدی چه می کردی ؟
Indonesia
اگر بدمن بغض و بی پیشداوری می خواندی این شبهه برایت پیش نمی آمد أارد می گوید «اگر نتوانستند» «ثابت کنند» ، خوب وقتی نتوانند ادعای خودشان که کشوری را دچار خسارات بی شماری کرده است یعنی کل رفتار و حرکتهایشان تنها خسارت محض را به ایران و مردم ایران وارد کرده است این چنین جریانی که نتواند ادعایی به این بزرگی را اثبات کند به نظر شما باید چه نامید؟؟؟ یعنی شما جمله شرطی رانمی شناسی «اگر» در زبان فارسی جملیه شرطی است و در صورت تحقق شرط جمله داری معنا می گردد متوجه شدید دوست عزیز متعصب
افتخار
Australia
چنانچه آقای خاتمی نتواند مدرکی محکمه پسند برای اثبات ادعای خود ارائه کند . بعید است او چنین مدرکی داشته باشد چون اگر داشت همقطاران او در سال ۱۳۸۸ ارائه می دادند. در حیرتم که خاتمی چرا در برنامه رو در رو چنین ادعائی کرد. حالا ما باز دستگاه قضا سرعت در بررسی پرونده و حدت در کیفر (اگر مجرم بود) را انتظار داریم.
Iran, Islamic Republic of
...