چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۳
۸

مشایی در دادگاه تجدید نظر حاضر نشد

چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب: 656821
رئیس دفتر رئیس جمهور سابق، در دادگاه تجدید نظر حاضر نشد و دادگاه با حضور وکلا برگزار شد.
مشایی در دادگاه تجدید نظر حاضر نشد
به گزارش جهان نيوز، جلسه دادگاه تجدیدنظر اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور سابق صبح چهارشنبه ۱۴ آذر در شعبه ۳۶ تجدیدنظر دادگاه انقلاب به ریاست قاضی زرگر و مستشاران شعبه برگزار شد.

با وجود اعلام قبلی و ابلاغ وقت دادگاه، متهم پرونده از حضور در جلسه محکمه خودداری کرد اما وکلای وی در این جلسه حضور یافتند و به دفاع از اتهامات مشایی پرداختند.

پس از اظهارات وکلای متهم و ادعای آنها مبنی بر سابقه مطلوب رحیم مشایی در دفاع از نظام جمهوری اسلامی، قاضی زرگر طی سخنان کوتاهی خطاب به وکلای متهم گفت: همکاری امری یک طرفه نیست و باید همه طرف‌ها در این امر معاونت داشته باشند؛ فردی که در نظام اسلامی زندگی می‌کند برای همکاری با نظام تکلیف و وظیفه‌ای مضاعف دارد اما وقتی در مقابل نظام می‌ایستد و یک حکم قانونی را آتش می‌زند این برای هرکسی که وجدان دارد آشکار می‌کند که مسئله چیز دیگری است و همکاری نیست بلکه درگیری است و این درگیری باعث کشمکش می‌شود.

قاضی زرگر پس از استماع دفاعیات وکلای متهم و ارائه لایحه دفاعیه اعلام کرد: با توجه به اظهارات وکلای متهم و دریافت لایحه دفاعیه ختم جلسه را اعلام می‌کنیم و امیدواریم که در وقت مقتضی حکم لازم صادر شود.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سرور
Iran, Islamic Republic of
حتما دادگاه خیلی خیلی علنی بوده است.
درضمن درخواست وکلای مشایی چیز دیگری است و خطبه خوانی قاضی دادگاه ربطی به موضوع ندارد.بنده مطمئن هستم با عوض شدن رییس قوه قضاییه در 9 ماه آینده همین قاضی رای به برائت مشایی خواهد داد.
ضمنا بنده یک درخواست کوچک از جهان نیوز محترم دارم و در صورت صلاحدید خواهشا انجام دهید چون هنوز به این نتیجه نرسیده ام که مشایی قهرمان ملی است و یا فردی مهدورم الدم و انحرافی و دشمن خدا و دین.
لطفا مواردی که از سخنان و اندیشه های مشایی که فکر می کنیدضدیت و یا عدم تطابق با دین اسلام و مذهب شیعه را دارد مانند مقالات نیمه پنهان کیهان منتشر کنید تا همه روشن شوند.در غیر این صورت متهم کردن بدون استناد دقیقا شبیه همان کاری است که ظریف انجام داد و اغلب افراد از جمله خود شما در مقابل آن - به درستی- موضع گرفتید.
حامی دیروز احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا بعضیها اگر مثلا به چشم ببینند که اطرافیان احمدی نژاد داره آدم هم می کشه باز هم ازشون دفاع می کنن!!!!!!
سرور
Iran, Islamic Republic of
پیشنها بدی بود؟ مشایی آدم کشته است؟
Iran, Islamic Republic of
.................

...
مهماندار
Iran, Islamic Republic of
دستور از اسراییل امده بود که احمدی نژاد و یارانش را بزنید و سایتها هم اطاعت کردن
Iran, Islamic Republic of
دوستی با مردم اسراییل از سخنان گهربار استاد مشایی بود ...
Iran, Islamic Republic of
احسنت! زدی تو خال.
احمدی نژاد بدون مشایی؛ "آری"
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله دکتر احمدی نژاد با فاصله گرفتن از افراد معلوم الحال به آغوش گرم مردم باز خواهند گشت.
نزدیک کردن مشایی به احمدی نژاد توطئه ی اسرائیل بود.