جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
بیگی:

ظریف از توهین به منتقدین جواب خواهد گرفت

چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 656746
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح کنند معتقدند فارغ از نتیجه باید به تکلیف خود عمل کنند تکلیفی که مسئولیت آن را ملت ایران به دوش ما گذاشته اند.
ظریف از توهین به منتقدین جواب خواهد گرفت
به گزارش جهان نيوز، احمدعلیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در خصوص جزییات نشست روز یکشنبه کمیسیون امنیت ملی با حضور دکتر ظریف و موضوع استیضاح وزیر خارجه گفت: جلسه کمیسیون امنیت ملی ۳ موضوع مهم را در برداشت مساله اول سوال از وزیر خارجه، مساله دوم اعمال ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی مجلس و موضوع سوم استیضاح دکتر ظریف بود.

وی با بیان اینکه طبیعتا ظریف در ادامه روندی که روحانی در برخورد با منتقدان خود داشت عمل کرد و در نواری که از صحبت‌های وزیر خارجه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد کاملا واضح است که وی اظهار می‌کند پولشویی واقعیتی است که در همه جای دنیا وجود دارد و در کشور ما هم وجود دارد. این مساله موضوع جدیدی نیست و ما هم آن را پذیرفته ایم در غیر این صورت برای آن قانون تصویب نمی‌کردیم.

نماینده مردم تبریز افزود: اما ظریف برای اینکه حقانیت خود را در موضوع CFT ثابت کند منتقدین خود را مشابه آنچه روحانی در موضوع برجام بی شناسنامه، بی سواد و ترسو و بزدل نامید او هم منتقدین خود را در حوزه CFT و FATF حامیان پولشویی معرفی کرد که از طرف جریان پولشویی کشور اجیر شده اند تا مانع تصویب CFT شوند.

بیگی ادامه داد: براین اساس ظریف خود را حامی و سرباز CFT معرفی و مخالفین خود را منتصب به باند‌های مافیایی مواد مخدر و تجارت انسان معرفی کرد به این تعابیر، تعابیر شایسته‌ای نبود و اگر روحانی از توهین به منتقدین خود جواب گرفت قطعا ظریف نیز از این توهین جواب خواهد گرفت.

وی یادآور شد: این در شرایطی است که برجام هنوز به عنوان یک موضوع عقیم مانده و سقط جنین شده است.

نماینده مردم تبریز تصریح کرد: در جلسه روز یکشنبه سوال کنندگان از وزیر قانع نشدند و سوال به صحن مجلس ارجاع داده خواهد شد، اما موضوع استیضاح وزیر نیازمند روشنگری بیشتری بود که بنا شد جلسه استمرار پیدا کند.

بیگی در خصوص پیش بینی استیضاح و یا عدم استیضاح ظریف گفت: این موضوع قابل پیش بینی نیست، چون استیضاح کنند معتقدند فارغ از نتیجه باید به تکلیف خود عمل کنند تکلیفی که مسوولیت آن را ملت ایران به دوش ما گذاشته و طبیعتا امروز و با گذشت ۳ سال از ناکامی‌های برجام و وعده‌های خلاف واقع دولت که سرخوردگی اجتماعی در جامعه ایجاد کرده نباید اجازه دهیم یک موضوع دیگربه نام CFT  برای ملت ایران موجبات سرخوردگی فراهم کند.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *