کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیا قیمت بنزین افزایش خواهد یافت؟

13 آذر 1397 ساعت 19:08

رئیس کمیسیون انرژی با بیان اینکه این کمیسیون ۱۰۰ درصد مخالف افزایش نرخ سوخت است و رضایتی از این کار ندارد، گفت: تاکنون هیچ بحث و صحبت و مذاکره‌ای درباره افزایش قیمت از سوی مجلس و دولت نشده است.


به گزارش جهان نیوز، فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی پس از جلسه عصر امروز این کمیسیون که با حضور بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت برگزار شد، گفت: وزیر نفت در این جلسه به سؤالات اعضای این کمیسیون پاسخ داد اما قرار شد تا 2 سؤال به صحن علنی مجلس ارجاع شود. البته مابقی سؤالات هم قرار است با تبادل‌نظر بیشتر نماینده و وزارتخانه جهت اغنای دو طرف پیگیری شود.

وی  افزود: بیش از یک سال است که طرح برندینگ مطرح شده است ضمن اینکه در مهر ماه سال جاری هم این طرح برای تعیین تکلیف به صحن علنی مجلس اعلام شده و در دستور کار قرار دارد. 

رئیس کمیسیون انرژی خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته تمام جایگاه‌داران در نشستی که تمامی اعضای کمیسیون انرژی و وزیر نفت و معاونینش حضور داشتند این موضوع را به بحث گذاشته و تبادل‌نظر کردند.

حسنوند افزود: طرح جامع انرژی باید از سوی مجلس و دولت به صورت مشترک پیگیری شود ضمن اینکه با توجه به اینکه وزارتخانه‌های نفت و نیرو در این خصوص وظایفی را بر عهده دارند. هر دوی این وزرا در کمیسیون حاضر شده و توضیحاتی در این خصوص ارائه کردند ضمن اینکه این موضوع در دستور کار هیأت دولت هم قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مباحثی در مورد قیمت سوخت در جامعه مطرح است به مردم ایران اعلام می‌کنم که کمیسیون انرژی به صورت 100 درصد مخالف افزایش قیمت سوخت است و رضایتی از این کار در بین اعضای کمیسیون انرژی وجود ندارد البته تا امروز هم هیچ بحثی در مورد افزایش نرخ سوخت گرفته نشده است و تمامی این حرف‌ها گمانه‌زنی است.

رئیس کمیسیون انرژی در پایان گفت: از طرف مجلس و دولت تاکنون هیچ صحبتی مبنی بر افزایش قیمت سوخت نشده لذا تصمیم‌گیری هم تاکنون صورت نگرفته است.

منبع: فارس


کد مطلب: 656668

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/656668/آیا-قیمت-بنزین-افزایش-خواهد-یافت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com