جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

نتیجه تکراری دیگر برای پرسپولیس/ رکورد منصوریان مقابل برانکو شکست

سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب: 656665
تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن به برتری رسید تا با سه امتیاز این دیدار به جایگاه سوم جدول رده‌بندی برگردد و فاصله‌اش با صدر را کمتر کند.
یک نتیجه تکراری دیگر برای پرسپولیس
به گزارش جهان نيوز، در دیدار معوقه هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، تیم های پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان امروز سه شنبه به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان تهران به اتمام رسید. این چهارمین دیداری است که پرسپولیس در این فصل با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیده است.

در این بازی که ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی آغاز شد، شجاع خلیل زاده (۱۵) برای پرسپولیس گلزنی کرد تا رکورد شکست ناپذیری منصوریان برابر برانکو با این نتیجه بشکند.

پرسپولیس بازی را با علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محسن ربیع خواه، آدام همتی، کمال کامیابی نیا، بشار رسن(۹۳ سیداحسان حسینی) ، احمد نوراللهی، امید عالیشاه (۸۵ - سعید حسین پور)، گادوین منشا و علی علیپور (۷۸ - محمدامین اسدی) آغاز کرد.

نکته قابل توجه این مسابقه علاوه بر تقابل برانکو ایوانکوویچ و علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن، رویارویی محسن مسلمان بازیکن پیشین پرسپولیس و کاپیتان ذوب آهن در این مسابقه با تیم سابقش بود.

پرسپولیس در نیمه اول کنترل بازی را در اختیار داشت و توانست در دقیقه ۱۵ با ضربه سر شجاع خلیل زاده به گل اول برسد. سرخپوشان علاوه بر این گل موقعیت های خوب دیگری هم داشتند که قدرش را ندانستند.

علی علیپور در دقیقه ۲۲ با یک ضربه سر دروازه ذوب آهن را تا آستانه بازشدن پیش برد ولی عکس العمل رشید مظاهری دروازه بان ذوب آهن این توپ را از روی خط به کرنر فرستاد. علیپور در دقیقه ۳۰ هم در موقعیتی تک به تک با مظاهری قرار گرفت ولی دروازه بان ذوب آهن به خوبی این موقعیت را مهار کرد.

در نیمه دوم این ذوب آهن بود که این مسابقه را هجومی تر آغاز کرد تا کار را به تساوی بکشاند اما بعد از گذشت ۱۰ دقیقه، بازی از تب و تاب افتاد و دو تیم بازی کم کیفیتی را به نمایش گذاشتند. پاس های متوالی اشتباه بازیکنان دو تیم باعث شد تا موقعیت سازی روی دروازه یکدیگر کمتر شود و ۲۲ هزار تماشاگر ورزشگاه و بینندگان تلویزیونی شاهد دیدار سردی باشند.

علی علیپور که در نیمه نخست دو موقعیت خوب را از دست داده بود، در دقیقه ۷۷ بازهم در موقعیتی تک به تک با دروازه بان ذوب آهن قرار گرفت ولی سرعت زیاد توپ او باعث شد تا رشید مظاهری با یک تکل، مانع گلزنی مجدد پرسپولیس شود.

برانکو در ۱۲ دقیقه پایانی برای کنترل بازی و اخراج نشدن علیپور و عالیشاه که از سوی داور کارت زرد گرفته بودند، این دو بازیکن را تعویض کرد و محمدامین اسدی و سعید حسین پور به جای آنها وارد زمین شدند.

در دقیقه ۸۷ میلاد فخرالدینی بازیکن ذوب آهن با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا ذوبی ها در لحظات پایانی با یک بازیکن کمتر بازی کنند.

پرسپولیس با این برد ۲۷ امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به سپاهان و پدیده، در رده سوم جدول قرار گرفت. ذوب آهن هم با این باخت، ششمین شکست این فصل را تجربه کرد و با ۱۲ امتیاز در رده چهاردهم جدول جای گرفت.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *