جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

ترکیب پرسپولیس برای بازی با ذوب آهن مشخص شد

سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب: 656659
برانکو ایوانکوویچ ترکیب تیم پرسپولیس برای بازی با ذوب آهن را مشخص کرد و بازهم آدام همتی را در پست دفاع راست قرار داد.
به گزارش جهان نيوز، تیم پرسپولیس در حالی از ساعاتی بعد به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت که سیامک نعمتی و شایان مصلح را همچنان به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. برانکو که پس از آسیب دیدگی محمد انصاری و حسین ماهینی از ناحیه رباط صلیبی، نعمتی و مصلح را در پست دفاع راست و چپ قرار داده بود، حالا بار دیگر معضل انتخاب دفاع کناری را داشت و این بار تصمیم گرفت آدام همتی و محسن ربیع خواه را در این بخش از زمین بازی دهد.

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی همچنان مهره های بی جانشین و فیکس پرسپولیس در پست های دفاعی هستند. این سه در دیدار مقابل ماشین سازی عملکرد فوق العاده ای داشتند و هریک بارها دروازه تیم را نجات دادند.
 
کمال کامیابی نیا که از بند مصدومیت و محرومیت رها شده، در پست هافبک دفاعی بازی خواهد کرد. در سمت راست احمد نوراللهی و در سمت چپ امید عالیشاه حضور خواهند داشت. عالیشاه که در بازی قبلی با سانتری دیدنی زمینه ساز تک گل سرخ ها شد، در این مسابقه امیدوار است با یک پاس گل دیگر به صدر جدول بیشترین تعداد پاس گل در لیگ هجدهم برسد.
 
بشار رسن نیز همچون مسابقات قبلی در پست هافبک هجومی بازی خواهد کرد. او در اردوی تیم ملی عراق مصدومیت جزئی داشت اما در بازی با ماشین سازی نشان داد که آسیب دیدگی اش رفع شده است.
 
زوج خط حمله تیم پرسپولیس را نیز علی علیپور و گادوین منشا تشکیل می دهند. آن ها امیدوارند پس از ناکامی در بازی تراکتور و ماشین، این بار پایشان به گلزنی باز شود.
 
ترکیب پرسپولیس برای بازی ذوب آهن:
 
علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محسن ربیع خواه، آدم همتی، کمال کامیابی نیا، شجاع خلیل زاده، امید عالیشاه، احمد نوراللهی، علی علیپور، گادوین منشا و بشار رسن.
 

منبع: ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *