پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

نعمتی: بنزین ۵ هزار تومانی کذب محض است

سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب: 656655
سخنگوی هیئت رییسه مجلس، می گوید که مجلس و دولت برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین ندارند و بنزین ۵ هزار تومانی کذب محض است.
نعمتی: بنزین ۵ هزار تومانی کذب محض است
به گزارش جهان نيوز، بهروز نعمتی با اشاره به اعلام خبری مبنی بر افزایش قیمت بنزین تا 5 هزار تومان، گفت: افزایش قیمت بنزین به هیچ وجه در برنامه های دولت و مجلس قرار ندارد و افزایش قیمت آن کذب است.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه موضوع افزایش قیمت بنزین در کمیسیون انرژی مجلس مطرح نشده است، افزود: بنده موضوع افزایش قیمت بنزین را از آقای زنگنه جویا شده ام که وزیر نفت عنوان کرده موضوع افزایش قیمت بنزین صحت ندارد.

سوخت باید ساماندهی و مدیریت شود
وی ادامه داد: قطعا با توجه به مشکلات اقتصادی امروز مردم و گرفتاری های آنها افزایش قیمت بنزین اقدامی غیر کارشناسی و غیر مدیریتی است و در مقطع کنونی مدیر عاقل چنین تصمیمی اخذ نمی کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از انتشار اخبار نادرست گرانی بنزین، تصریح کرد: تصمیم عاقلانه مدیریتی در شرایط کنونی کشور این بوده که مصرف سوخت ساماندهی و مانع قاچاق سوخت شد.

خبرگزاری خانه ملت؛ در روزهای اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه به نظر می‌رسد که در صورت تصمیم‌گیری برای افزایش قیمت سوخت تصمیمات به گونه‌ای گرفته شود که مصرف بنزین تا 60 لیتر در ماه با قیمت هر لیتر 1000 تومان و از 60 لیتر تا 120 لیتر به قیمت هرلیتر دو تا سه هزار تومان و بالای 120 لیتر به قیمت هر لیتر 5000 تومان فروخته شود.

منبع:خانه ملت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید
Iran, Islamic Republic of
ما هم می دونیم کذب است مردم را به مرگ می گیرند تا به تب راضی شوند. اینها دیگه استاد شده اند
United Arab Emirates
5000 می گویند بعدا 2000 تومان اعلام میکند و بعدش می گویند رییس دولت با افزایش مخالف است ونگذاشت گران شود و نمی گویند که صد درصد گران شده باز می گویند در سایر کشور ها فلان قدر است