جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
برای پرهیز از درگیری بیشتر با اتحادیه اروپا؛

نخست وزیر ایتالیا: بودجه جدیدی تنظیم می‌کنیم

سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب: 656577
در پی فشارهای اتحادیه اروپا نخست وزیر ایتالیا در گفتگویی از تهیه و تنظیم بودجه جدیدی برای سال آینده میلادی این کشور خبر داد.
نخست وزیر ایتالیا: بودجه جدیدی تنظیم می‌کنیم
به گزارشجهان نيوز به نقل از مهر ، «جوزپه کنته» نخست وزیر ایتالیا در گفتگو با روزنامه ایتالیایی« آوه نیره» درباره بودجه سال آتی این کشور اظهار داشت: ما آماده ایم تا بودجه جدیدی را برای سال آینده تهیه و تنظیم کنیم. 

وی در ادامه افزود: ایتالیا برای پرهیز از درگیری بیشتر با اتحادیه اروپا در نظر دارد بودجه جدیدی را برای سال ۲۰۱۹ میلادی تنظیم کند. 

نخست وزیر ایتالیا با اشاره به مواضع اخیر اتحادیه اروپا در خصوص احتمال اتخاذ اقدامات تنبیهی علیه رم خاطر نشان کرد: ایتالیا برای آنکه نشان دهد درصدد مقابله با اتحادیه اروپا نیست با اقدام تعامل گرایانه خود برای تهیه بودجه جدید دست بکار می شود.

گفتنی است اختلاف میان اتحادیه اروپا و ایتالیا بر سر اهداف بودجه سال آینده این کشور است. اتحادیه اروپا معتقد است که اهداف در نظر گرفته شده رم در برنامه بودجه ارائه شده بسیار خوشبینانه ارزیابی شده است.

ایتالیا برای سال ۲۰۱۹ رشد اقتصادی ۱.۵ درصدی و کسری بودجه ۲.۴ درصدی را پیش بینی کرده است، ارزیابی‌ای که اتحادیه اروپا خواستار بازبینی آن است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *