کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

از تعطیلی ۱۴۴ شرکت در مازندران جلوگیری شد

13 آذر 1397 ساعت 12:47

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: با اقدامات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، امسال از تعطیلی ۱۴۴ شرکت در مازندران جلوگیری به عمل آمد.


به گزارش جهان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد رئیس کل دادگستری استان مازندران با ارائه آماری از عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی استان در ۶ ماهه ابتدای امسال گفت: با اقدامات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، امسال از تعطیلی ۱۴۴ شرکت در مازندران جلوگیری به عمل آمد.

وی آمار ورودی پرونده‌ها به ستاد اقتصاد مقاومتی در این مدت را ۳۲۱ پرونده عنوان کرد که از این تعداد ۱۱۸ پرونده مختومه شده است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران با تاکید بر اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران در دستور کار این ستاد قرار دارد اضافه کرد: در تلاش هستیم حمایت از تولید به‌عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

این مقام قضایی در خصوص ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان مازندران افزود: موضوعات مختلف در این جلسات از سوی سرمایه گذاران مطرح می‌شود که در این راستا و بر اساس دستورالمعل ابلاغی از سوی قوه قضاییه و برنامه‌های این ستاد، با بخش خصوصی و دستگاه‌های مرتبط و تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران ارتباط برقرار کرده و مشکلات آنان بررسی می‌شود تا در خصوص رفع موانع و مشکلات آنان تصمیم گیری شود که در راستای اجرای مصوبات این ستاد در نیمه نخست امسال، ۹۴ جلسه برگزار و ۸۸ طرح مصوب شده است.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد خاطرنشان کرد: طی ۶ ماه نخست امسال و در راستای اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران، یکهزار و ۱۵۰ نامه صادر و ۷۵۰ درخواست ارجاع شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمن امروز در تلاش است از طریق جنگ اقتصادی، کشور را با چالش مواجه کند، تصریح کرد: بانک و صنعت باید با اتحاد و انسجام در کنار یکدیگر به بهبود وضعیت اقتصاد کشور کمک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد تاکید کرد: امروز همه باید با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، کمک و تلاش کنند.

وی در پایان تأکید کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده و نظارت دقیق سازمان بازرسی و دیگر ارگان‌های مرتبط، با محوریت دستگاه قضایی استان باید شرایطی فراهم شود که بخش خصوصی با خیال آسوده در راستای اقتصادی مقاومتی بتواند با سرمایه‌گذاری در تمام بخش‌ها اعم از تولید، صنعت و اشتغال کوشا باشد.

منبع: میزان


کد مطلب: 656576

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/656576/تعطیلی-۱۴۴-شرکت-مازندران-جلوگیری

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com