کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رشد ۳۵درصدی بازدید از باغ‌موزه دفاع مقدس

13 آذر 1397 ساعت 8:13

به دنبال اجرای برنامه های فرهنگی و افزایش ساعت بازدید از تالار های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ماه تابستان استقبال عمومی بازدیدکنندگان از موزه افزایش یافت.


به گزارش جهان نیوز، به دنبال اجرای برنامه های فرهنگی و افزایش ساعت بازدید از تالار های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ماه تابستان استقبال عمومی  بازدیدکنندگان از موزه افزایش یافت.

به دنبال تبلیغات گسترده در داخل و شهرستانهای اطراف تهران، اجرای برنامه های فرهنگی و افزایش ساعت بازدید از تالار های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ماه تابستان استقبال عمومی  بازدیدکنندگان از موزه افزایش یافت. 

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اعلام خبر فوق افزود: در هفت ماهه نخست سال جاری، ۸۹۵۸۸ نفر از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل و تعداد ۶۶۲۸۱ نفر بازدید کننده، رشد ۳۵ درصدی را شاهد هستیم.

امیر مسعود احمدی افزود: افزایش حضور شخصیت‌های نظامی، لشکری، کشوری، مدارس و اندیشمندان داخلی و خارجی در موزه و همچنین برگزاری همایش و مراسمات مختلف در موزه،  همگی گواهی بر این مدعا هستند.

منبع:فارس


کد مطلب: 656426

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/656426/رشد-۳۵درصدی-بازدید-باغ-موزه-دفاع-مقدس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com