شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

ظریف: دنیا تسلیح متجاوزان به یمن را متوقف کند

دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۹
کد مطلب: 656404
وزیر خارجه ایران در حساب کاربری‌اش در توئیتر تأکید کرد ایران از مذاکرات یمنی-یمنی که قرار است در سوئد برگزار شود حمایت می‌کند.
ظریف: دنیا تسلیح متجاوزان به یمن را متوقف کند
به گزارش جهان نيوز، «محمد جواد ظریف»، وزیر خارجه ایران در حساب کاربری‌اش در توئیتر تأکید کرد ایران از مذاکرات یمنی-یمنی که قرار است در سوئد برگزار شود حمایت می‌کند. 

او در توئیتر نوشت: «ایران از گفتگوهای پیش روی بین یمنی در سوئد حمایت می کند.

همه طرف ها باید نقش سازنده و مسئولانه ای برای پایان دادن به بحران در یمن ایفا کنند. جهانیان مسئولیتی تاریخی برای پشتیبانی از گفتگو و نیز توقف تسلیح متجاوزان دارند.»

آقای ظریف متن انگلیسی بیانیه‌ای که پیش از این به مناسبت آغاز گفت‌وگوهای یمنی-یمنی صادر شده بود را هم به پیام خود الصاق کرده است. 

  وزارت خارجه ایران در این بیانیه  تمامی طرف‌های یمنی را به مشارکت سازنده و مسئولانه در گفت‌وگوهای استکهلم دعوت کرده و از آنها خواسته با برداشتن گام‌های اعتمادساز، زمینه لازم را برای دستیابی به یک تفاهم جامع فراهم کنند که به درد و رنج و محاصره ظالمانه مردم یمن پایان دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
...