کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اشرف بروجردی:

مردم فهمیده‌اند که بهتر است به اصولگرایان روی نیاورند

12 آذر 1397 ساعت 15:38

مردم احساس می‌کنند که اگر اصلاح‌طلبان هم در کارشان اشکالی وجود دارد این موضوع بهتر از آن است که به اصولگرایان روی بیاورند.


به گزارش جهان نیوز، اشرف بروجردی رئیس کتابخانه ملی و رئیس کمیته بانوان ستاد حسن روحانی در انتخابات ۹۶ در بخشی از گفتگو با آرمان گفته است:

اصلاح طلبان در پایان دولت‌های نهم و دهم به این نتیجه رسیدند که باید به تلاششان ادامه دهند. با کنار کشیدن، قهر کردن و نادیده گرفتن هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت و اگر بی‌مهری‌ها را نادیده گرفته و سعی در اثبات خود داشته باشند، می‌توانند در بهبود شرایط اجتماعی کمک کنند. این مساله را جامعه متوجه شده و درک کرد که اصلاح‌طلبان برای نجات جامعه در تلاش هستند و به دنبال منافع شخصی و حزبی نیستند. اصلاح‌طلبان به دنبال این موضوع نیستند که سودبری را برای شخص، تیم یا گروه خود داشته باشند. فقط از این جهت تلاش می‌کنند تا جامعه را رشد دهند و نیازهای این جامعه را برطرف کنند. آقای روحانی به پشتوانه اصلاح‌طلبان توانست آرای خوبی را به دست بیاورد. امروز ما به جایی رسیدیم که هم اصلاح‌طلبان احساس می‌کنند که نباید میدان را خالی بگذارند و هم مردم احساس می‌کنند که اگر اصلاح‌طلبان هم در کارشان اشکالی وجود دارد این موضوع بهتر از آن است که به اصولگرایان روی بیاورند چرا که در پایان اعتماد مردم به اصولگرایان آن نتیجه ده‌ها پرونده مالی و هزاران شبهه‌ای ایجاد شد. امروزه مردم به این نتیجه رسیده‌اند که اصلاح‌طلبان یک مأمن بهتری برای جامعه خواهد بود.


کد مطلب: 656359

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/656359/مردم-فهمیده-اند-بهتر-اصولگرایان-روی-نیاورند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com