جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
رئیس امور بین الملل و مدارس خارج از کشور خبر داد

فعالیت ۱۱۰ مدرسه برای ایرانیان در ۶۰ کشور دنیا

دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب: 656356
قائم مقام وزیر در امور بین الملل و مدارس خارج از کشور گفت: بیش از ۱۱۰ مدرسه در ۶۰ کشور دنیا زبان و ادبیات فارسی را به ایرانیان خارج از کشور ارائه می کند.
فعالیت ۱۱۰ مدرسه برای ایرانیان در ۶۰ کشور دنیا
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، غلامرضا کریمی قائم مقام وزیر در امور بین الملل مدارس خارج کشور در همایش بسیج و تاثیرات آن در معادلات منطقه ای در افق ۱۴۰۴ اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مولفه های مهم ایران چه داخل و خارج از کشوربسیج و تفکر بسیجی است.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس بسیج بیشترین نقش را دلشته است،گفت:بعد از دفاع مقدس نقش بسیج در عرصه های مختلف سازندگی روز به روز در حال افزایش است.

رئیس مدارس بین الملل آموزش  و پرورش افزود:در چهار دهه گذشته شاهد هستیم تفکر بسیجی در محیط های بین المللی اثر گذار بوده است .وی یادآور شد: به عنولن مدارس خارج از کشور بیش از ۱۱۰ پتیگاه تحت عنوان مدارس در ۶۰ کشور دنیا فعالیت می کنیم که ضمن آموزش ادبیات و زبان فارسی به ایرانیان خارج از کشور به نوعی چارچوب ارزشها ارائه می شود.

کریمی از تلاش برای ایجاد نظام بین الملل آموزش و پرورش ایران خبر داد و گفت:از این به بعد به زبان های مختلف قابل ارائه به نظام های مختلف دنیاست. رئیس مدارس خارج از کشور آموزش و پرورش اضافه کرد:امروز شاهد هستیم عنصر نفوذ ایران در هاور میانه به عنوان یک قدرت محسوب می شود که این برخاسته از تفکر بسیجی است.

وی خاطرنشان کرد:امروز یکی از افتخارات نظام صدور تفکر بسیجی به کشورهای منطقه است؛تفکر بسیجی از مرزهای ایران فراتر رفته  است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *