کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صدور مجوز نمایش برای ۳فیلم

12 آذر 1397 ساعت 14:17

شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی برای ۳ فیلم مجوز نمایش صادر کرد.


به گزارش جهان نیوز،‌ شورای پروانه نمایشِ فیلم‌های سینمایی، در جلسه اخیر که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، مجوز نمایش سه فیلم صادر شرح که به شرح ذیل است:

1:"پیلوت" به تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح و کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و با موضوع اجتماعی ساخته شده است. در این فیلم «بهدخت ولیان, سعید آقاخانی, جواد عزتی, حمیدرضا آذرنگ» به ایفای نقش می‌پردازند.

2: "دایان" فیلمی به تهیه‌کنندگی محمد حمزه‌زاده و نمایندگی از حوزه هنری است و کارگردانی بهروز نورانی پور که موضوع آن مقاومت است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «دایان» روایتی از اسارت قریب به چهار هزار پناهجوی زنی‌ست که در جریان جنگ هرگز نتوانستند دیگر به خانواده‌هایشان در آن سوی مرزها ملحق شوند و در این راه بسیاری از این خانواده ها در دل بحران مجبور به انتخاب و تصمیم شدند. این فیلم در جشنواره‌های مختلف از جمله پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت توانست جوایزی هم بدست آورد.

3: "تهران شهر عشق " به تهیه‌کنندگی محمد احمدی و کارگردانی علی جابر انصاری با مضمونی اجتماعی می‌باشد. این فیلم داستان زندگی سه نفر را روایت می‌کند که علی‌رغم شلوغی‌های اطرافشان و تهران، احساس تنهایی مفرطی می کنند که همین احساس باعث می‌شود اتفاقاتی در دل این شهر بزرگ برایشان رقم بخورد و به تجربیات جدید و عمیقی دست پیدا کنند.

در "تهران شهر عشق" بهناز جعفری، فروغ قجابگلی، مهدی ساکی، امیرحسام بختیاری، بازی می‌کنند.

منبع:تسنیم


کد مطلب: 656325

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/656325/صدور-مجوز-نمایش-۳فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com