کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طارمی-قوچان‌نژاد جایگزین‌ افسرده‌ها در تراکتور

12 آذر 1397 ساعت 14:00

تیم مدعی و پرستاره تراکتورسازی که با جدایی عجیب و بدموقع دو ستاره بریتانیایی اش مواجه شده است، حالا دنبال یک زوج گلزن درجه یک برای خط آتش خود می گردد و در این میان با توجه به بودجه مناسبی که مالک تراکتور در اختیار باشگاه قرار داده، به نظر می رسد بازیکنان تیم ملی هم در تیررس تیم بزرگ تبریزی قرار دارند.


به گزارش جهان نیوز، مدیرعامل تراکتورسازی در واکنش به خرید طارمی و قوچان نژاد سیاست مدارانه پاسخ داد تا مشخص شود آنها چیزی را تکذیب نمی کنند.

اسدی درباره جذب بازیکن جدید برای این تیم مدعی که دو ستاره اصلی اش را از دست داده  است، گفت: ما دو ماه تا ۸۰ روز تعطیل هستیم و فرصت خوبی برای جایگزین کردن بازیکنان داریم. همه کارها دست ما است و باید به خوبی مدیریت کنیم. در خطوط مختلف به بازیکن نیاز داریم ولی در خط حمله بیشترین نیاز را به جذب بازیکن داریم.
 

 علیرضا اسدی درباره احتمال جذب مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده و قوچان نژاد در نیم فصل گفت: هر بازیکن بزرگی باید افتخار کند که در تراکتورسازی بازی کند. یک موضوع که با آن به شدت برخورد می‌کنیم، این است که باید فقط با باشگاه صحبت کنیم. اگر بازیکن آزاد باشد باید مورد تایید کامل سرمربی باشد. نام هیچ بازیکنی را تا زمانی که تایید نشود، نمی‌گوییم. احتمال دارد همه این بازیکنان در لیست ما باشند ولی نمی‌توانیم تا زمانی که چیزی قطعی شده است، در موردشان صحبت کنیم.

وی درباره آینده بازیکنان سرباز در تارکتورسازی گفت: سربازها تا آخر فصل با ما هستند و جدا نمی‌شوند. قائم اسلامی‌خواه هم جزو بازیکنان سرباز است و قرارداد ۴ ساله‌ای با او بستیم. پیشنهادی را به باشگاه ذوب‌آهن دادیم و به تیم‌های دیگر هم ارائه کردیم که مثل اسلامی‌خواه نیز به توافق رسیدیم. آقای آذری پیشنهادی به ما دادند که در هیات مدیره مطرح شد ولی عددها به تاییدمان نرسید البته چون وقت داریم، هنوز نه رد کرده‌ایم و نه تایید.

منبع: تابناک


کد مطلب: 656316

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/656316/طارمی-قوچان-نژاد-جایگزین-افسرده-ها-تراکتور

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com