پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

عوامل درگیری دیشب تهرانسر دستگیر شدند

دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب: 656291
رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش که بر سر محل پارک خودروی خود با تعدادی از کسبه محل درگیر و با قدرت‌نمایی با سلاح سرد تعدادی از شهروندان را مجروح و سپس متواری شده بودند
عوامل درگیری دیشب تهرانسر دستگیر شدند
به گزارش جهان نيوز، ساعت 19:00 روز یکشنبه مورخه یازدهم آذر سال 1397 وقوع یک نزاع و درگیری در محدوده خیابان گیتی‌نما در مقابل در ورودی پارکینگ یکی از مراکز خرید به کلانتری 150 تهرانسر اعلام شد. 

با حضور مأموران در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد کسبه مرکز خرید به پارک یک خودروی ساندرو در مقابل در ورودی پارکینگ مجتمع تجاری و انسداد کامل مسیر ورود و خروج خودرو اعتراض داشتند که دو سرنشین جوان ساندرو با سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی کرده و طی نزاع و درگیری خیابانی، تعدادی از کسبه را مضروب و مجروح کرده و از محل متواری شدند. 

در ادامه تحقیقات میدانی مشخص شد سرنشینان خودروی ساندرو در حین فرار از محل درگیری و در مسیر خروجی خیابان گیتی نما با خودروی شخصی خود با پیرمردی حدودا 75 ساله برخورد کرده و با وجود آسیب دیدگی این شخص از ناحیه کمر و پا به فرار خود ادامه داده و از محل متواری شدند. 

با توجه به حساسیت موضوع، تیم ویژه‌ای از مأمورین کلانتری 150 تهرانسر اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری سرنشینان خودروی ساندرو را آغاز کرده، در کمتر از دو ساعت موفق به شناسایی دو جوان 24 و 29 ساله شده و در ادامه با حضور در محل تردد این دو نفر در منطقه تهرانسر، هر دو نفر آنها را دستگیر و به کلانتری 150 تهرانسر منتقل کردند. 

سرهنگ حسین فاضلی رئیس کلانتری 150 تهرانسر، در این رابطه با هشدار به برهم زنندگان نظم و امنیت بیان داشت: جامعه عرصه قدرت نمایی نیست و به همه کسانی که می خواهند با رفتار غیرمسئولانه و ضد اجتماعی خود آرامش شهروندان را بر هم زنند هشدار جدی می‌دهیم که برخورد قاطع با اینگونه هنجارشکنی‌ها در دستور کار مجموعه نیروی انتظامی قرار دارد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فقط باید پلیس اجازه حمل و استفاده از سلاح داشته باشه تا اقتدارش برگرده والا هر روز بدتر از دیروز میشه . با این حرف هم جز خلافکارها و یا خانواده خلافکارها کسی مخالف نیست