پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

«مودریچ» در یک قدمی تاریخ‎سازی/ توپ طلا به ستاره کروات می‎رسد؟

يکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۳
کد مطلب: 656115
لوکا مودریچ که اخیرا توانسته عناوین مهم زیادی کسب کند در آستانه کسب یکی از بزرگ‎ترین افتخارات فردی در زمینه فوتبال است و شانس زیادی برای بردن توپ طلا دارد.
«مودریچ» در یک قدمی تاریخ‎سازی
به گزارش جهان نيوز، لوکا مودریچ آماده است تا روز دوشنبه به همراه خانواده به پاریس سفر کند تا در مراسم توپ طلا شرکت کند و این در حالی است که ستاره کروات تیم فوتبال رئال مادرید شانس زیادی هم برای دریافت این جایزه دارد.

این بازیکن به دنبال تکمیل عناوین فردی و دستاوردهای بی‌نظیرش است. او پیش از این توانسته بود عنوان بهترین بازیکن جام جهانی و لیگ قهرمانان را از آن خود کند و همچنین جایزه بهترین فیفا هم به او رسیده است.

حالا این بازیکن تنها یک قدم با تاریخ‌سازی فاصله دارد. اول به این دلیل که اگر برنده توپ طلا شود توانسته عناوین بسیاری را در یک فصل به دست آورد که پیش از این به باقی آن‌ها اشاره شد و دیگری این که نامش به عنوان اولین بازیکنی که توانست به سلطه مسی و رونالدو بر مراسم توپ طلا پایان دهد او خواهد بود. سلطه‌ای که عمرش حدود یک دهه بود.

این در حالی است که کمتر کسی فکرش را می‌کرد در دورانی که ستاره‌های دو تیم بارسلونا و یوونتوس، مسی و رونالدو، هنوز بازی می‌کنند، بازیکن دیگری بتواند توپ طلا ببرد. حالا اما زمانش رسیده که مربیان، بازیکنان تیم‌ها، خبرنگاران و هواداران رای دهند و به نظر مودریچ است که قرار است بالاتر از باقی بازیکنان عنوان بهترین را به دست آورد. به این دلیل که او توانسته اعتماد همه را جلب کند و بازیکنی است که به خاطر عملکرد خوبش در جام جهانی حتی هواداران بارسلونا و دیگر تیم‌ها هم او را دوست دارند.

به خاطر عملکردش، توانایی‌هایش در بهتر کردن بازی هم‌تیمی‌ها، به خاطر شخصیت دوست‌داشتنی خودش و رفتار همیشه مناسبی که داشته شاید بتوان گفت واقعا هم بهترین گزینه برای دریافت توپ طلا است.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *