پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۹

ظریف باز هم ادعایش درباره پولشویی را تکرار کرد

يکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۸
کد مطلب: 656106
وزیر امور خارجه پس از حضور در کمیسیون امنیت ملی مجلس در پاسخ به سؤالات نمایندگان گفت: من به عنوان فردی که همواره از نظام جمهوری اسلامی دفاع کرده‌ام می‌گویم که در ایران به مانند همه دنیا پولشویی وجود دارد اما امیدوارم با تصویب لوایحی که توسط دولت به مجلس ارائه شده جلوی رخنه این کار را بگیریم.
ظریف باز هم ادعایش درباره پولشویی را تکرار کرد
به گزارش جهان نيوز، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه که عصر امروز با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای پاسخ به سؤالات اعضای این کمیسیون حاضر شده بود، گفت: سؤالات نمایندگان ملت در این کمیسیون بسیار گسترده بود به طوری که از فعالیت وزارت خارجه در حوزه‌های اقتصادی تا روابط با همسایگان و تعیین سفرا را شامل می‌شد.

وی سؤالات نمایندگان ملت را بسیار مفید دانست و افزود: تعدادی از سؤالات در خصوص پولشویی بود و من اعلام کردم که حرف‌هایم در این خصوص کاملاً واضح است و برخی از حرف‌هایی که در صبحت من وجود نداشت از سوی برخی افراد دیگر مطرح شده ا ست.

وزیر امور خارجه  گفت:‌من به عنوان فردی که همواره از نظام جمهوری دفاع کرده‌ام و همه جا واقعیت‌ها را گفته‌ام اعلام می‌کنم که این واقعیت که پولشویی در ایران به مانند همه کشورها وجود دارد به معنای همراهی ما نیست. مهم آن است که با پولشویی برخورد لازم صورت گیرد.

ظریف افزود: پولشویی از سوی گروه‌های مواد مخدری و فسادهای موجود در کشور صورت می‌گیرد ضمن اینکه افرادی که فرار مالیاتی دارند هم در مسیر پولشویی فعال هستند. 

وی خاطرنشان کرد: آنچه مهم است این است که با تصویب لوایحی که توسط دولت به مجلس شورای اسلامی داده شده است بتوانیم جلوی رخنه این کار را بگیریم.

وزیر امور خارجه در پایان گفت: البته گروه‌هایی ممکن است منافعی داشته باشند و به دنبال فضاسازی علیه این کار باشند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید حسین
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
آقای ظریف بسه دیگه تمامش کن
لطفا!
باشه!!!
سلام
Iran, Islamic Republic of
با سقط جنين برجام آقايان نياز به شلوغى و حاشيه دارند.
Iran, Islamic Republic of
دمش گرم انفاقاً ! نشون داد حرف مرد يكيست !
Iran, Islamic Republic of
مرد اون که حرفی زد روی حرفش باشه پس چرا مدارکی که نشان از پولشویی باشد رو نمی کند .
Iran, Islamic Republic of
اظهار نظر در مورد پولشوئی به وزرای اقتصاد و دادگستری مربوطه و آقای ظریف که کارنامه مثبتی در مورد حوزه وظایفش از زمان معامله برای ....و برجام بی فرجام ندارد ، قطع به یقین به دنبال حاشیه سازی و فرار رو به جلوست...!!!
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای ظریف شما به فکر انجام وظایف خود باشین با برجام سرمایه ملت رو به باد دادین حالا موضوعی رو مطرح کردین که ربطی به شما نداره و برای کشور کلی هزینه درست کردین چطور میخواین جواب اینهمه خسارت و مشکلات و فرصت سوزی رو بدین؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
من واقعا متعجبم که چرا یک امر بدیهی انکار می شود !!!!!!!!
اگر قاچاق در کشور اتفاق بیفتد که همه انرا تایید می کنند خوب پولشویی هم خود بخود اتفاق می افتد !!!به عنوان فردی که سر سوزنی مدعیان اصلاحات را قبول ندارم واقعا به این موضع گیری ها مشکوکم
Iran, Islamic Republic of
چرا از كري و جرمي شويي نمي گي