کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تظاهرات گسترده ضد صهیونیستی در نابلس

11 آذر 1397 ساعت 16:22

دهها فلسطینی با برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی انزجار خود را از اقدامات صهیونیستها ضد فلسطینی ها در بیت المقدس اعلام کرده و به تل آویو هشدار دادند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از معا، منابع فلسطینی از زخمی شدن ۵ نفر به دنبال برگزاری تظاهرات گسترده ای که از میدان الشهداء در مرکز شهر نابلس به سوی ایست بازرسی حواره در حمایت از شهر قدس و حمایت از شهروندانی که در معرض اقدامات سرکوبگرانه به دست نظامیان اشغالگر قرار دارند، خبر دادند.

احمد جبریل سخنگوی  هلال احمر فلسطین در نابلس اعلام کرد: ۵ نفر بر اثر شلیک گاز اشک آور، بمب های صوتی و گلوله های پلاستیکی از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی زخمی شده اند.

این در حالی است که دهها نفر از ساکنان استان نابلس تظاهراتی در همبستگی با قدس و در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی ضد فلسطینی ها در بیت المقدس برگزار کردند.

در این تظاهرات پرچم های فلسطین از سوی تظاهرات کنندگان حمل شد و شعارهایی ضد اشغالگران قدس و اقدامات آنها علیه فلسطینی ها در بیت المقدس سر داده شد.

تظاهرات کنندگان با حرکت به سوی ایست بازرسی حواره اعلام کردند که قدس کلید صلح  و جنگ است و اقدامات اشغالگران و جنایات آنها جز به بحرانی شدن و منفجر شدن اوضاع نخواهد انجامید.

جهاد رمضان از مسئولان جبش فتح در نابلس گفت: قدس خط قرمزی است که فلسطینی ها اجازه خدشه وارد شدن به آنرا نمی دهند. قدس پایتخت فلسطین باقی خواهد ماند. نبرد قدس به مثابه نبردی برای همه فلسطینی هاست و تلاش های اشغالگران در قدس راه به جایی نخواهد برد.


کد مطلب: 656093

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/656093/تظاهرات-گسترده-ضد-صهیونیستی-نابلس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com