کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مورینیو: منچستریونایتد سگ هار نیاز دارد!

11 آذر 1397 ساعت 15:30

روز گذشته ژوزه مورینیو یکی از آن روزهای معروف خودش را سپری کرد.


به گزارش جهان نیوز، سرمربی پرتغالی هفته گذشته پس از قطعی کردن صعود تیمش از مرحله گروهی چمپیونزلیگ با گل دقایق پایانی مروان فلینی مقابل یانگ بویز، جعبه بطری ها را به زمین کوبید که این اقدام او با واکنش‌های بسیاری روبرو شد. او به شدت تحت فشار قرار دارد و این را می‌توان از تمام حرکاتش متوجه شد.

روز گذشته، در ورزشگاه سنت ماری نیز این روند ادامه داشت. روز گذشته یونایتد مهمان ساوتهمپتون بود که بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید. اما واکنش‌های مورینیو روی نیمکت، توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. آقای خاص که سعی دارد تیمش را به جمع 4 تیم برتر لیگ نزدیک کند، به دنبال پیروزی در بازی شب گذشته بود ولی تیمش دو گل در ابتدای بازی دریافت کرد و سپس، جنگیدن برای جبران نتیجه آغاز شد.

مورینیو روی نیمکت از عملکرد بازیکنانش عصبانی بود و به نظر این عصبانیت را بر سر کادر فنی که کنارش نشسته بودند، خالی می‌کرد.

او پس از بازی گفت:" در خط میانی خیلی توپ از دست دادیم و برای همین ادامه روند خوب برایمان دشوار شده بود. در نیمه دوم، توانستیم جلوی لو رفتن متعدد توپ‌ها را بگیریم."

آقای خاص سپس مدعی شد که تیمش در خط میانی و خط دفاع، به سگ هار نیاز دارد تا بتواند پرس قوی تری انجام داده و یک لحظه از تحرکات حریف غافل نشود.  او گفت:" گل دوم آنها روی ضربه کاشته به ثمر رسید و گل اول به این خاطر بود که ما پرس خوبی در دفاع نداشتیم. در حقیقت ما سگ هار در تیممان نداریم، از انهایی که توپ را گاز بگیرند و دائم پرس کنند. مک تامینای و ماتیچ در خط میانی عملکرد خوبی داشتند."

با درخشش مارکوس راشفورد بود که یونایتد جانی تازه گرفت و توانست دو گل حریف را جبران کند. ستاره انگلیسی دو پاس گل برای روملولوکاکو و آندر هررا ارسال کرد و اجازه نداد تیمش با شکست زمین را ترک کند.

مورینیو در این رابطه گفت:" کامبک خیلی خوبی زدیم و بازی 2-2 شد، به نظرم این بازی مثال خوبی بود برای جنگیدن تا حداکثر توان. راشفورد، جونز و خیلی های دیگر، احترامی که برای این پیراهن و باشگاه قائلند را در زمین نشان دادند.

با نزدیک شدن ژانویه، آقای خاص سعی دارد چندین هدف نقل و انتقالاتی خود را به خدمت بگیرد تا شرایط تیمش را بهبود ببخشد و جایگاه آنها را در لیگ برتر تغییر دهد. در حال حاضر، یونایتد 6 امتیاز با رده چهارم لیگ و 16 امتیاز با صدرنشین یعنی سیتی فاصله دارد.
 
منبع: ورزش سه


کد مطلب: 656078

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/656078/مورینیو-منچستریونایتد-سگ-هار-نیاز

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com