کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توافق بارسلونا با ستاره پاریسن ژرمن

11 آذر 1397 ساعت 14:13

بارسلونا با آدرین رابیو، ستاره پاری‎سن ژرمن برای انتقال این بازیکن به نیوکمپ در تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد به توافق رسیده است.


به گزارش جهان نیوز، هافبک تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن، آدرین رابیو، بر اساس ادعای «رای اسپورت»  قبلا با تیم فوتبال بارسلونا به توافق رسیده است. به گزارش این رسانه ایتالیایی ربیو تصمیمش را گرفته و می‌خواهد تابستان آینده به بارسلونا ملحق شود.

کلودیو گارسیا، خبرنگار رای اسپورت، اعلام کرده افراد نزدیک به رابیو با سران بارسا ملاقاتی داشته‌اند و چندین روز پیش در جلسه‌ شام این توافق حاصل شده که رابیو تابستان آینده به بارسا برود. بر اساس همین اطلاعات هر دو طرف توافق کردند تا این بازیکن در کاتالونیا دستمزد سالانه ۱۳ میلیون یورویی داشته باشد که البته در قراردادش پاداش‌هایی هم در نظر گرفته شده است.

این بازیکن تابستان آینده به پایان قراردادش با تیم فرانسوی می‌رسد، در نتیجه بارسا باید تا فوریه سال آینده صبر کند تا بتواند این قرارداد را قطعی کند. در آن زمان ربیو بازیکن آزاد است و لازم نیست بارسا برای جذبش با تیم فرانسوی توافق کند.

بارسا مدت‌هاست به دنبال جذب آدرین رابیو است، اما هنوز این اتفاق نیفتاده و تیم فرانسوی به هیچ قیمتی حاضر به فروش ستارگانش به بارسلونا نیست. 
 
منبع: مهر


کد مطلب: 656040

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/656040/توافق-بارسلونا-ستاره-پاریسن-ژرمن

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com