کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پخش سریال طنز «همسرایی» از شبکه سه

11 آذر 1397 ساعت 13:13

مجموعه طنز «همسرایی» به تهيه كنندگي محمدرضا وكيلي طباطبايي و کارگردانی حسین تبریزی و محمد افراوی پس از پایان پخش مجموعه «افسانه اوک نیو» از شبکه سه سیما به روی آنتن می رود.


به گزارش جهان نیوز، مجموعه طنز «همسرایی» به تهیه کنندگی محمدرضا وکیلی طباطبایی و کارگردانی حسین تبریزی و محمد افراوی پس از پایان پخش مجموعه  «افسانه اوک نیو» از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.

این مجموعه تلویزیونی به سفارش گروه اجتماعی شبکه سه در زمستان سال ۹۶ تولید شده است که مراحل فنی آن نیز به اتمام رسیده و اکنون در حال اصلاح نهایی تدوین و صداگذاری است.

محمدرضا وکیلی طباطبایی تهیه کننده این مجموعه گفت: تعداد قسمت‌های «همسرایی» با توجه به سکانس‌هایی که داریم از ۵۲ به ۵۵ قسمت قابل‌تغییر است و در حال حاضر کامران ملکی تدوین و صداگذاری کار را انجام می‌دهد و آرش باتیس در حال ساخت موسیقی این مجموعه برای اصلاح نسخه نهایی است.

«همسرایی» به نویسندگی آبارایس تنظیفی مجموعه طنزی است که با نگاه اجتماعی به معضلات امروز جامعه می‌پردازد. هدف سازندگان در حقیقت تمرکز بر ازدواج‌های ساده و معضلات جوانان برای ازدواج است. این مجموعه روایت فردی است که می‌خواهد با زرنگی گروه «هم‌سُرا» راه بیندازد، اما طی ماجرایی خانمی که قرار است آگهی این گروه هم سرایی را در روزنامه چاپ کند، به‌جای گروه هم‌سرایی گروه همسریابی تایپ می‌کند و به همین دلیل روند داستان تغییر کرده و همه شخصیت‌های مجموعه دنبال همسریابی می‌افتند.



کیانوش گرامی، خسرو احمدی، شراره رخام، امیر غفارمنش، شراره درشتی، فریبا ترکاشوند، جواد زیتونی، بهشاد مختاری، امید علیمردانی، سیاوش قاسمی از بازیگران «همسرایی» هستند.

یک منزل مسکونی در محدوده غرب تهران و بازار مبل که توسط گروه دکور طراحی و ساخته‌شده از لوکیشن‌های اصلی این مجموعه تلویزیونی است.

«همسرایی» در ۵۲ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای برای پخش در ساعت ۲۰ از شبکه سه سیما، تولید شده است.

منبع:فارس


کد مطلب: 656016

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/656016/پخش-سریال-طنز-همسرایی-شبکه-سه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com