کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حناچی سوگند خورد

11 آذر 1397 ساعت 10:18

شهردار تهران با حضور در صحن شورای شهر تهران سوگندنامه خود را برای حضور در مدیریت شهری قرائت کرد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم ، پیروز حناچی صبح امروز با حضور در صد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران سوگندنامه خود را قرائت کرد.

در این مراسم عیسی فرهادی فرماندار تهران، سردار یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران و جمعی از معاونین و مدیران شهردار تهران نیز حضور داشتند.

حناچی در متن سوگندنامه خود بیان کرد: من به عنوان شهردار منتخب شورای اسلامی پنجم شهر تهران  در محضر خداوند سمیع و بصیر در برابر شهروندان گرانقدر و اعضای محترم شورای شهر سوگند یاد می‌کنم که:

1. در اجرای تمام ماموریت‌های محوله، همواره خداوند بزرگ را شاهد و ناظر بر اعمال و رفتار خویش بدانم.

2. برای انجام هرچه بهتر وظایف خود تمام دانش و تجربه خویش را با انتخاب همکاران و مدیرانی امین، پاکدست و شایسته توامان بکار گیرم.

3. با بهره‌مندی از خرد جمعی و با تکیه بر اصل مشارکت مردم در امور، برای نیل به اهداف و برنامه های توسعه پایدار شهری شرایط مناسب را فراهم سازم.

4. در راستای شفافیت‌بخشی به امور، پاسخگویی به افکار عمومی، توجه به جریان آزاد اطلاعات، پذیرش نظارت جامع و اجرای کامل مصوبات قانونی شورای محترم را نصب العین قرار دهم.

5. عدالت در توزیع منابع و اغتنام فرصت‌ها، رعایت صرفه و صلاح جامعه و مبارزه با فساد و خودکامگی را سرلوحه فعالیت های خود و همکارانم قرار دهم.
 


کد مطلب: 655943

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/655943/حناچی-سوگند-خورد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com