جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۸
۹۸

از ادامه کار مجری هتاک تلویزیون احساس شرم نمی‌کنید؟

يکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب: 655877
رفتار غیرحرفه‌ای و موهن مجری یک برنامه زنده تلویزیونی، لزوم تجدید نظر در گزینش و به کارگیری مجریان در صداوسیما را ضروری نشان می‌دهد.
از ادامه کار مجری هتاک تلویزیون احساس شرم نمی‌کنید؟
به گزارش جهان نيوز، این اولین بار نیست که صداوسیما، از حضور مجریان «زرد» که شأن رسانه ملی را حفظ نمی‌کنند، آسیب می‌بیند. تحقیر میهمانان و حاضران در برنامه و توهین به مخاطب توسط برخی از مجریان، در همین چند ماه اخیر بارها در برنامه‌های گفت وگو محور سیما اتفاق افتاده است. این مسئله بیش از هر چیز، گویای ضعف گزینش و لزوم تجدید نظر در انتخاب نیروها و یا نیروهای قبلا انتخاب شده در صداوسیماست؛ چرا که بعضی از کسانی که اجرای برنامه‌ها را برعهده می‌گیرند، حتی ابتدایی‌ترین اصول اجرا، یعنی با ادب سخن گفتن و حفظ حرمت حضار و مخاطبان برنامه را رعایت نمی‌کنند! عجیب اینکه اجرای برنامه‌های زنده که از حساسیت بیشتری برخوردار است بعضا به افراد کم سواد و فاقد صلاحیت اخلاقی واگذار می‌شود. نمونه اخیر چنین اتفاقی، روز جمعه در برنامه «من و شما» که از شبکه شما به طور زنده پخش می‌شود رخ داد. برنامه‌ای که با اجرای آرش ظلی‌پور و با حضور مسعود فراستی، منتقد سینما و با موضوع نقد فیلم‌های سخیفی که این روزها پرده سینماها را تسخیر کرده‌اند روی آنتن رفت. فارغ از اینکه کارشناس میهمان برنامه چه کسی بود و چه نظراتی داشت، مجری برنامه به جای چالش با وی یا طرح سؤالات منطقی و کارشناسانه، به طور پی‌در‌پی، با لحنی پرخاشگرانه و الفاظی توهین‌آمیز و تحقیر‌کننده، حرف‌های وی را قطع می‌کرد. این مجری حتی در حرکتی غیر‌اخلاقی و بدون اطلاع دقیق و مستند، به زندگی شخصی و حریم خصوصی میهمان خود نیز وارد شد و در‌این‌باره اظهار نظر کرد؛ از جمله اینکه درباره ازدواج و خانواده او صحبت کرد، در ابتدا نیز خطاب به کارشناس میهمان برنامه گفت که شما کلا دو سه تا کت بیشتر ندارید بپوشید و بعد از آن هم تأکید کرد «شما که اینقدر نقد می‌کنید، به نظرتان نمی‌آید آدم بد تیپی هستید؟» و در بخش‌هایی نیز با بیانی توأم با تمسخر، تکیه کلام‌های میهمان برنامه را تکرار می‌کرد و می‌گفت که شما خیلی خودشیفته حرف می‌زنید و حرف‌های شما نقطه ندارد و... حتی پس از ترک برنامه توسط فراستی نیز، تمسخر وی را ادامه داد! اتفاقی که نشان می‌دهد این مجری، نه فقط کمترین صلاحیت لازم برای کاری که به وی سپرده شده را ندارد، بلکه حضور او در سازمان صداوسیما، اهانت آشکار به بینندگان و تمامی مردم این سرزمین است. ضمن اینکه مجری مذکور، سابقه رفتارهای مشابه را دارد. با یک جست‌وجوی ساده در خبرها، می‌توان مجادلات لفظی و اهانت‌های بی‌شرمانه قبلی وی به دیگران را مشاهده کرد.

چنین رفتارهایی، مصداق بارز ترویج بی‌ادبی و اخلاق‌ستیزی روی آنتن تلویزیون است، چرا که، هر حرف یا حرکتی در برنامه‌های تلویزیون، به طور مستقیم یا غیرمستقیم، روی فرهنگ و رفتار مردم تأثیر می‌گذارد. هر چند که مدیر شبکه «شما» از توبیخ این مجری و عدم پخش یک هفته‌ای برنامه «من و شما» خبر داده است، اما مسئله فراتر از یک فرد و عدم پخش یک هفته‌ای این برنامه است. باید گفت که صداوسیما این روزها از حضور برخی عوامل و برنامه‌سازان کم‌سواد و همچنین بعضی کارشناسان مبتلا به افکار انحرافی رنج می‌برد. بنابر‌این، پاکسازی برنامه‌های رسانه ملی از این عناصر را می‌توان با برکناری مجری برنامه مذکور شروع کرد. این اقدام، جدیت مدیران سیما در حفظ حرمت و هویت صداوسیما را اثبات خواهد کرد. سهل‌انگاری در این زمینه، این پیام را در بر خواهد داشت که خود مدیران نیز اهمیت چندانی برای حفظ شأن برنامه‌هایشان ندارند.

همچنین برخی از مجریان و کارشناسان، مسائل شخصی را هم وارد کار خود می‌کنند. به طور مثال، مجری برنامه «من و شما» از اقوام و دوستان نزدیک عوامل تولید برخی از فیلم‌های مبتذل و سخیف سال‌های اخیر سینمای ایران است؛ فیلم‌های چندش‌آوری که هدفی جز ترویج اباحه‌گری و بی‌بند‌و‌باری جنسی در جامعه را ندارند.

عدم تعادل رفتاری مجری مذکور، واکنش تعدادی از مجریان صداوسیما را نیز برانگیخت. میلاد دخانچی، مجری برنامه‌هایی چون «جیوگی» و «سختانه» در‌این‌باره نوشت: آقای مجری قصه ما، فقط آقای مجری نیست، اینها یک باند رسانه‌ای در تلویزیون و فضای مجازی‌اند...سلبریتی‌هایی که قرار است ما را سرگرم کنند تا ما فاشیسم امثال هزارپا را نبینیم... آری راست[جریان لیبرال-سرمایه‌داری] علاوه بر نجومی‌بگیر و حمایت «قانون» سلبریتی‌های خود را نیز دارد.

المیرا شریفی‌مقدم، گوینده شبکه خبر نیز در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «اجرای تلویزیونی با مهمونی خونه خاله فرق داره! تلویزیون حرمت داره. حق نداریم هنگام گفت‌وگو به میهمان برنامه بی‌ادبی کنیم. جسارت و شجاعت در اجرا با گستاخی و بی‌ادبی فرق داره.»

حمیدرضا مدقق، مجری برنامه «شهر فرنگ» شبکه خبر نیز در واکنش به این اتفاق نوشت: «شجاع و رک بودن در مصاحبه با بی‌نزاکتی تفاوت دارد.»

گفتنی است، آرش ظلی‌پور، مجری بی‌ادب و بی‌نزاکت شبکه شما، به دلیل موضوع دلالی در فوتبال مدتی را در زندان گذرانده بود، که باید به مدیران صداوسیما برای به کارگیری او دست مریزاد گفت!

از طرف دیگر، روز گذشته یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به توهین شبکه شما به منتقد پیشکسوت سینما واکنش نشان داد.

حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه نماینده مجلس و سخنگوی کمیسیون فرهنگی در گفت‌وگو با فارس بیان کرد: این اتفاق یک نمره منفی به رسانه بود که غیر قابل فراموشی است، نباید آنتن رسانه ملی در اختیار یک جوان ناشی بی‌تدبیر قرار بگیرد تا بخواهد حاشیه درست کند و خطای بزرگی مرتکب شود.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: به عنوان یک عنصر فرهنگی در کمیسیون فرهنگی برای افرادی که در رسانه ملی رخنه کرده‌اند، متأسفم که خیلی راحت روی آنتن ملی قرار می‌گیرند و شرایط امن و آرام را به هم می‌ریزند.

وی تأکید کرد: ما جدا از همه نظرات آقای فراستی، به عنوان پیشکسوت عرصه سینما باید برایش حرمت بگذاریم. اتفاق برنامه «من و شما» تأسف‌بار است و خدا می‌داند که من دیشب از غصه خوابم نبرده است.

بخش ادب و هنر کیهان، به رئیس‌سازمان صدا و سیما - دکتر علی عسگری- پیشنهاد می‌کند یک بار فیلم گفتگوی مجری هتاک شبکه شما را با منتقد فیلم ببیند و آنگاه خود قضاوت کند که آیا از برخورد این مجری بی‌ادب و هتاک احساس شرم نمی‌کنند؟! و آیا ادامه کار این مجری در صدا و سیما- که به‌فرموده حضرت امام(ره) باید دانشگاه باشد- شرم‌آور نیست؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای مسعود فراستی حرف ای ترین منتقد سینمای ایران است. خیلیا تحمل انتقاد رو ندارند. چون حرفه ای نیستند. این مجری بی ادب که دیگه شورشو در آورده. متأسفانه بند پ رایج کشور ما شده! و هیچ کس سر جای خودش نیست. این شخص بره ادب و توانایی و شخصیت و علم رو از آقای امیر حسین مدرس یاد بگیره که الحق نمونه است.
Netherlands
قبول بفرمائید که تعریف طنز را برای کمدی ارئه دادند که این برای یک حرفه ای کمدی است.
Iran, Islamic Republic of
با دیدن صحنه گفتگوی مجری با آقای فراستی ، واقعا از برخورد غیر اخلاقی مجری ، متاسف شدم خیلی بی ادبانه بود !!!1
محمد امين
Iran, Islamic Republic of
مثل اين كه بعضي مديران صدا و سيما دوست دارند با بعضي افراد هتاك و بي ادب و مغرور بعنوان مجري در جامعه براي خودشان اسم و آوازه اي ...!!!
هر چند غلط و زشت ترسيم نمايند...
آقاي علي عسگري به داد صدا و سيما برسيد...
Iran, Islamic Republic of
قرار بود زندان دانشگاه بشه
صدا و سیما چه باید میشد و الان چی شده ؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
قرار بود زندان دانشگاه بشه !!!!!!!!!1
جلالخالق از کجا آوردی !! سیما قراربود دانشگاه بزرگ بشود!!
United States
جالبه که به کامنت بالا جهان نیوزی ها همه مثبت زدند خخخخ
امیر
Iran, Islamic Republic of
متآسفانه به نظر می رسد صدا و سیما نیز دچار نفوذ شده باشد. درست است که سیاست های کلان مورد توجه و نظارت قرار دارد اما مورد نفوذ افراد بی قید و بند و منحرف قرار گرفته باشد که کارشان نابودی فرهنگ انسانی و اسلامی است. نفوذ در کشور ما جدی است و کسی حرفی از آن به میان نمی آورد.
Iran, Islamic Republic of
مجری رفتار بسیار بی ادبانه ای داشت.
Iran, Islamic Republic of
رفتار سالهای قبل فراستی رو یادت رفته؟ نقد بی ادبانه و ناجور فیلم ها!!!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
جناب نقد تند با توهین و بی ادبی فرق داره لطفا فهم کنید این قاعده مهم را
مهدی
Iran, Islamic Republic of
نقد نقد است بی ادبی بی ادبی ..هر کدام معیار دارند ..لذا استفاده از کلمه نقد بی ادبانه پارادوکسیکاله...بله جناب فراستی نقد های تندی هم بیان کردند اما نقد بوده و از مسیر نقد خارج نشده حال آنکه مسیر بی ادبی دارای معیارهای دیگر است و اصولا فاصله بی ادبی و نقد تند از آسمان تا زمینه
Iran, Islamic Republic of
کاملاً درسته اگه آقای فراستی هم مثل مجری می بود، خب مثل ایشان متقابلاً با بی ادبی رفتار می کرد ولی من کل گفتگو را دیدم. آقای فراستی علیرغم سن کم طرف مقابلشون خیلی خوب برخورد کردند و هیچ بی ادبی و حتی تندی آنطوری که وانمود میکنند که ایشان همیشه نقد تند می کند، نداشتند و چاره ای هم در مقابل آن مجری بی ادب جز ترک صحنه نداشتند. به نظر من هم بهترین کار همین بود. والا ادب و احترام نزد بزرگترا هم خوب چیزیه.
United States
هرچی هم فراستی تند و به قولشما رفتارش قابل نقد باشه مجری که در یک برنامه زنده میزبان است حق توهین علنی و عقده ای بازی ندارد یکی از فاکتورهای مجری مودب نشستن و حرف زدن با مهمان برنامه است به خصوص اینکه ازنظرسنی از او هم بزرگتر است ...
محسن
Iran, Islamic Republic of
آخرش اگه منبع متن رو هم نمی نوشتید فرقی نمیکرد
معلوم بود یا از کیهان در اومده یا جهان نیوز
حالا اینا چون دوستای شما هستن نظر منو منتشر نکنید
Iran, Islamic Republic of
منابع موثق و اسناد غیر قابل انکار!!
Iran, Islamic Republic of
چقدر بعضی ها پرت هستن . طرف توی آنتن تلویزیون اینقدر بی ادبانه صحبت کرده و این اومده و بحث این گروه و اون گروه رو مطرح کرده . چرا بعضی ها اینقدر خودشون رو به نفهمی میزنن؟
Iran, Islamic Republic of
چی میگی؟! حواست هست؟
Iran, Islamic Republic of
به نفهمی نمیزنن نفهم هستند.
Iran, Islamic Republic of
شما ماستت رو بخور...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
من بی تربیتی مجری را قبول دارم. ولی کمی هم انصاف دهیم که آقای فراستی از هر چیزی که خوشش نیاید، به شدت حمله می کند و کوچکترین احترامی برای مخالف خود قائل نیست.
Iran, Islamic Republic of
...
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
من پیگیربرنامه نیستم ولی از کلیپ فقط بی ادبی وغرور مجری وبی احترامی به بزرگترمهمان برنامه راقضاوت کردم
حامی
Iran, Islamic Republic of
احسنت دقیقا
Iran, Islamic Republic of
من موافق کار این مجری نیستم ولی چرا اون زمان که فراستی به همه توهین می کرد هیچ کس صداش در نمیومد؟
Russian Federation
چند تا مثال بزن.
کار منتقد فیلم انتقاد از فیلمه. خب معلومه هنگام نقد یک فیلم عوامل و طرفداران اون فیلم ناراحت میشن ولی این به معنی بی ادبی امثال آقای فراستی نیست .
Iran, Islamic Republic of
انتقاد خوبه ولی ایشون بی ادبی میکرد... دو تا از نقدهاش رو گوش بده...
Iran, Islamic Republic of
مثال بزن...
نداری حرف نزن
Iran, Islamic Republic of
تمام نقدهاش مثاله برادر... سرت رو از تو برف بیار بیرون...
United States
چه معنی داره مجری از تیپ و لباس پوشیدن مهمان ایراد بگیره!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
حتماً اون زمان هم کسانی صداشون در اومده. ولی اون جای خود و این هم جای خود
Iran, Islamic Republic of
خیلی خیلی خیلی بی ادب بود
....
Iran, Islamic Republic of
از لحظه شروع برنامه این مجری بی ادب و هتاک و بی آبرو آنچنان با آقای فراستی برخورد نمود که انگار بافرد جانی و خلافکاری حرف می زد .هرچند با خلافکار هم طبق قانون و قاعده باید بر خورد کرد .
حد اقل حرمت کوچکتری و بزرگتری را رعایت می کرد .آقای فراستی جای پدر ایشان را داشت .
متاسفم از سیما که چنین افراد بی ادبی را استخدام کرده است از این بیشتر باید تاسف خورد که با یک توبیخ از مسئله گذشتند . برای اینکه صدا و سیما دانشگاه عمومی است برای جلوگیری از خدشه دار شدنش باید این فرد اخراج می شد تا درس عبرتی برای دیگران باشد
France
چرا چون نقد کرد ؟ فقط باید فراستی همه را نقد کنه و توهین کنه ؟ رفتار فراستی نشون داد که شماها فقط باید حرف بزنیو و نقد کنید و کسی صحبت کنه می ندازیدش بیرون . این داستان در اداره کشور هم هست .
Iran, Islamic Republic of
توقع دارید فیلم های بی محتوای مبتذل با پر قو نقد شود؟! و نقد فیلم چه ربطی به بی نزاکتی و بی حرمتی به یک شخص دارد؟
Iran, Islamic Republic of
ادامه کار این مجری بی ادب یعنی بزرگ شدن کسی که ظرفیتش را ندارد
...
Iran, Islamic Republic of
فراستی به کسی توهین نکرده! فقط مسائل مربوط به سینما رو نقد کرده، ولی دوست عزیز شما برای تخریب ایشان از هیچ عمل و گفتار رذیلانه ای فروگذار نکرده است. اصلا نقد یک علم است که متاسفانه هرکسی از راه میرسه مثل شما و دوست عزیزتان خیال میکند عالم منتقد است!!!
حامی
Iran, Islamic Republic of
به کسی توهین نکرده؟؟؟!
حاضرم قسم بخورم یک برنامه هفت روهم کامل ندیدی
Iran, Islamic Republic of
هنوز فرق بین نقد و تخریب شخصیت را نمی دانید؟!!
Iran, Islamic Republic of
اقای عزیز فراستی اثر انها را نقد می کند نه خود افراد را.بعد این اقا مگر نماینده ان گروه از فیلم سازان است که این جور بی ادبانه صحبت می کند.از نظر سواد سینمایی هم که انگشت کوچک فراستی نمی شود.اگر کسی از این کارگردانان اعتراضی داشت بعدا اجازه می دانند بیاید و صحبت کند....!
انسانم آرزوست
Bulgaria
حرکت مجری گستاخ دربرخورد بایک بزرگتر خیلی سخیف ؛زشت وغیراخلاقی بود....انسانم آرزوست.
حسینی
Iran, Islamic Republic of
سلام
همیشه فکر میکردیم که چرا اینقدر شبکه های خارج از کشور جذاب تره برای هموطنان، بارها شاهد بودم افراد فوق العاده متقید و متدین از شبکه های خارجی خصوصا اخبار و تحلیل هایش دنبال میکردن و خیلی از مستندهای آن برایشان جذاب بوده و هست ، متاسفانه رسانه ملی رو تبدیلش کردن به رسانه های میلی و علیرغم داشتن بزرگترین سیستم پرسنلی و تجهیزاتی و مالی و لجستیکی ، رسانه ملی تبدیل شده به یک کم بیننده ترین رسانه و دلیلش هم تنها بر میگردد به نوع مدیریت ان ، از مدیریت یک برنامه گرفته تا مدیریت شبکه و .....
Iran, Islamic Republic of
درسته متاسفانه همسایه هایم و دوستانم دیوانه وار طرفدار یکی از شبکه های مشهور ماهواره ای هستند و عجیبش اینجاست همشون خداناباور شده اند و سگ هم تو خونه نگه میدارند. ظاهرآ بغیر از حرفه ای بودن مدیریت کانال های ماهواره ای صدها استراتژیست و روانشناس پشت پرده این کانالها هستند که تونستند بطور نامحسوس تا مرحله خداناباور کردن بیننده هاش پیش بروند.
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز هم مثل این مجری تحمل انتقاد رو نداره. نظرات رو سلیقه ای انتشار میکنه. جمع کنید بساطتونو
Iran, Islamic Republic of
اگر نظراتت نزدیک به نظر یا هدفشون باشه راحت منتشر میشه...
Iran, Islamic Republic of
نظرات من بیشترش منتشر شدند شما ادب را رعایت کن آنوقت نظر شمام منتشر میشود
France
چون شما ساندیس دوست داری مثل جهان
حداقل با ساندیس کور یا سِقَط نمیشیم!!!
Iran, Islamic Republic of
خخخخخ زدی به هدف.....
Iran, Islamic Republic of
اقای زاکانی از رفیق و شفیق تان دارابی بپرسید؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
حالت خوبه
Iran, Islamic Republic of
آب از چشمه گل آلوده
مشکل از مجری نیست ،بلکه مشکل از مدیران سازمان صدا و سیما است .
Iran, Islamic Republic of
من اصلا کاری به مهمان برنامه و عقاید و نظراتش ندارم ، ولی رفتار مجری بسیار زننده و گستاخانه و بیشرمانه بود ، از اول هم به همین دلیل مهمان را دعوت کرده بودند که تحقیرش کنند و ....
خوب دقت کنید به ایرادی که برای پوشش و ساعت مهمان برنامه میگیرد.
به نظرم این یک جریان مرموز فرهنگی است و این مجری یک ابزار و وسیله و مستخدم برای این فرهنگ به حساب می آید .متاسفم برای سازمان چون از این قبیل اشتباهات زیاد دارد و به کسانی میدان میدهد که مشی و منش و رفتار اسلامی را اصلا قبول ندارند.
علی
Switzerland
ببخشید من نمیفهمم کجای حرفهای وجری هتاکانه بوده. ...
علب
Switzerland
چرا بقیه حرفم را پخس نکردید؟؟؟ چرا؟؟ به من فقط جواب بدید فقط جواب بدید. میخوام با استانداردهای شما اشنا بشم. دقیقا بگویید مشکل نظر من چی بود که پخش نکردید؟؟؟؟؟ تا این حد طرفدار فراستی هستید. خود فراستی برید حرفهاش را گوش کنید که به بقیه چه میگوید. الان میخوام مشکل نظرم را بدونم. لطفا خواهشت تمنا میکنم بگوییید. چرا یک بخشی از نظر میگذارید که کلا از معنتی اصلی بیفته.
علی
Switzerland
من واقعا درکتون نمیکنم. درک نمیکنم. نظر من را کامل منتشر نمیکنید ولی بعدش جوابیه من را منتشر میکنید البته بازهم ناقص. خیلی عجیبید. خیلی عجیب. نمیدونید با خودتون چند چندید. استاندارتون چیه؟؟؟ ضوابطتون چیه.
Iran, Islamic Republic of
اگر رفتار توهین آمیز مجری رو نمیتونی ببینی و درک کنی... قطعا هیچ توضیحی نمیتونه شما رو روشن کنه
Iran, Islamic Republic of
رئیس صداوسیما مدیریت بسیار ضعیفی داشته چرا باید مجری های دارای خانواده ثروتمند... به مهمترین رسانه کشور راه پیدا کنند؟
United Arab Emirates
اگه یه پسر حزب اللهی یک هزارم اشتباه این مجری هتاک را انجام داده بود، همین غربزده ها و مسئولین خواب زده صدا و سیما جلوی مسجد بلال دارش می زدند ....
Iran, Islamic Republic of
تو صدا سیما شرایط نسبت به گذشته فرق کرده الان تصمیم گیر اصلی جریانات پایین و بازیگران و مجریان هستند در گذشته سازو کار بهتری بود و هر فردی به خودش اجازه نمیداد هر رفتاری داشته باشه و اگر بروز می کرد سخت برخورد میکردند
اما سوال اینجاست مجری برای برنامه زنده چطوری گزینش میشه و بر چه اساسی اجازه پخش میدن؟؟
اونم یک مجری که....
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
این جوان بااون اقای ظلی پور که ازمدیران کشوربود چه نسبتی داره ؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
دوره اصولگراها و اصلاح طلب ها هم اینها بودند حالا چی شده که ناراحت شدید؟!
Iran, Islamic Republic of
صدا سیما خیلی وقته از دست رفته.!!!!!!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر دوباره موضوعی رو داغ کردید برای فریب مردم ..... بدونید دارن کاری میکنن من با رفتار مجری موافق نیستم ولی شما هم مردم رو فریب ندید
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام با اعلام انزجار از رفتار بسیار سخیف مجری که حتی در مجالس و دورهمی های خصوصی هم اینگونه وقیحانه سخن نمیگویند چه به این که در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ومتاسفم برای مدیران سازمان که اینقدر منفعلانه با این افراد برخورد میکنند پیشنهاد میکنم نظرسنجی در این باره بگذارید تا بلکه مدیران صدا و سیما پی به اهمیت و قبح موضوع پی ببرند با تشکر
Iran, Islamic Republic of
چرا اصلاح طلبا صدایی ازشون در نمیاد. مگر مجری بی حرمتی نکرده. دلیلش واضحه. از نظر رسانه های اصلاح طلب اگر کسی به مخالف آنها فحش هم بده کار بدی نکرده.
حامد
Iran, Islamic Republic of
نه. کلیت صدا و سیما همین است....
سید
Iran, Islamic Republic of
توبیخ و اخراج مجری گستاخ باید عمل بشه اما قبل از اون مدیر شبکه بیاد و تو همون برنامه رسما از مرد همیشه منتقد سیما و مدافع عزت سینما عذرخواهی کنه
Iran, Islamic Republic of
با آمدن علی عسگری اوضا رسانه ملی روز به روز افتضاح تر شده
محمد
Iran, Islamic Republic of
مسئولین صدا و سیما نباید مماشات کنند....
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز چرا مطالب را تقطیع یا حذف می کنی؟
سجادحسيني
United States
...
Iran, Islamic Republic of
دم فراستی گرم که با رفتنش جواب تو دهنی به این فرد داد
سیاهکلی
Iran, Islamic Republic of
فیلم رو کاملا دیدم رفتار ظلی پور خیلی خیلی بد هست ..مجری باید خودش رو کنترل کنه ...چشمای عصبی ظلی پور معلومه خیلی خیلی ناراحته ومیخواد اقای فراستی رو تحقیر کنه متاسفانه
سیاهکلی
Iran, Islamic Republic of
خمیازه کشیدن دربرنامه مهمی این چنینی که هرچیزی احتمال سوء استفاده وحرف درآوردن داره کار خوبی نیست
سیاهکلی
Iran, Islamic Republic of
....
سیاهکلی
Iran, Islamic Republic of
بعد ازاینکه اقای فراستی جمله را تمام کردند ورفتند مجری برای مبرا کردن خودش درنبود اقای فراستی شروع به حرف زدن کردن وتخریب کرد ...واین کار خیلی خیلی زشت هست که فر دی نباشه ومجری برعلیه او حرف بزنه
سیاهکلی
Iran, Islamic Republic of
کار اقای مجری نقد نبود بلکه کاملا تخریب هست
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد میکنم بررسی کنید ببینید ایشان چگونه وارد صدا سیما شدند؟یا اینکه چگونه ویا چه کسی صلاحیت ایشان را برای یک برنامه زنده تایید کرده؟!
رضا
Iran, Islamic Republic of
معلومه دوست عزيز ! كار خود خاتميه ! خاتمى فتنه گر ! مديونى اگه خيال كنى عسگرى رئيس سازمان يا يكى از معاونهاى به اصطلاح سوپر اصولگراش مثل دارابى عضو جبهه پايدارى يا مرتضى ميرباقرى سفارششو كردند ! يقيناً زير سر اصلاح طلبهاست !!!
Iran, Islamic Republic of
بیچاره مجری کلی زحمت کشیده عمل زیبایی انجام داده تا تیپ خودش برخ مردم بکشه با گیر دادن به تیپ مردم حالا بره کنار که چی،
Iran, Islamic Republic of
ادب از که آموختی از بی ادبان
Iran, Islamic Republic of
رفتار مجری و هنر پیشه ها در عرصه تلویزیون و سینما در افکار عمومی تاثیر زیادی دارد حتی در برخی سریال ها و فیلم ها هنر پیشه با کلمات و ادا واطوار رفتار نا پسندی به مخاطب القا می کند . اگر در این موارد کنترل کافی نشود بچه ها در اینده از اخلاق نیکو بی بهره خواهند بود.
Romania
...
تازه من به چن تا دیگه از این مجری های تازه به دوران رسیده تلویزیون نقد داشتم به نظرم رفتارشان بی ادبانه بود الان که اینو دیدم فهمیدم اونا با ادب هستن !
علی
Iran, Islamic Republic of
لطفا شما (جهان نیوز) حرف از اخلاق و حرمت نزنید. شماها سردمدارهای بی ادبی و بی اخلاقی هستیین. حالا در نقش مدعی هستین؟؟؟؟؟!!!!! واقعا خیلی سخته که شماها بخشی از فرهنگ ایران با تمدنید. چی بودیم وبا شماها چی شدیم
ذکریا خطیر
Iran, Islamic Republic of
بهرام که همه عمر گور می گرفت دیدی که چگونه گور بهرام گرفت
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
از برخورد دور از ادب و اخلاق مجری چیزی جز شرمساری نمی ماند وباید رسانه ملی از به کارگیری این چنین فردی که ابروی سایر مجریان توانمند وبا سواد وبا اخلاق تلویزیون را میبرد را جلوگیری کند چرا که تلویزیون جای نقدهای منطقی وسازنده است نه جای صحبت از نوع پوشش میهمان یا از مسایل خانوادگی میهمان
من
Iran, Islamic Republic of
... اداب برخورد رو هم بلد نبود
United States
مجری غیر حرفه ای عمل کرد ولی بی انصافیه که کلمات زشت آقای فراستی رو فراموش کنیم به صفحه اینستاگرام پرویز پرستویی سر بزنید فیلماشو گذاشته
Iran, Islamic Republic of
فیلم زشت مبتذل رکیک ضدفرهنگی را با چه کلماتی باید نقد کرد؟! همیشه و هرجا حقیقت تلخ بوده و هست و خواهد بود. شما و جناب پرویز پرستویی اگر دلتان به حال فرهنگ و ادب مردم میسوخت، در برابر فیلم های فوق زرد ضدفرهنگی با میلیونها مخاطب اعم از کودک و خانواده می ایستادی و نه در برابر یک منتقدی با تعداد کمی مخاطب بزرگسال و سینمایی حرفه ای
United Arab Emirates
....
رسول
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
پارتی و رانت و رشوه تو سینما حرف اول رو میزنه و متاسفانه در حال نهادینه شدن در صداوسیماست
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه در ادارجات دولتی هم همینگونه شده .افراد ضد دین و ضد حکومت انگار براحتی جذب می شوند .