جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۳

فرزندان عضو ارشد جمنا کجا زندگی می‌کنند؟

شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۳
کد مطلب: 655842
رئیس اسبق شورای شهر تهران گفت: انتخاب شهردار سیاسی نمی تواند مشکلات مردم را حل کند و اداره شهر را با مشکل مواجه می کند.
فرزندان عضو ارشد جمنا کجا زندگی می‌کنند؟
به گزارش جهان نيوز، مهدی چمران بعدازظهر شنبه در نشست پرسش و پاسخ که در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد اظهار کرد:برخی تفکراتی که امروز در مجلس شورای اسلامی حضور دارند با تفکر خیلی از انقلابیون فاصله دارند.

وی افزود: امیدواریم نمایندگان مجلس با چشمان باز مصوبات را بررسی کنند و مهم تر از آن مردم باید هنگام رای دادن دقت کنند و با چند وعده در تصمیم گیری گمراه نشده و افرادی را راهی مجلس کنند که صلاحیت لازم را داشته باشند.

نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب در پاسخ به این سوال که فرزندان وی کجا و به چه کاری مشغول هستند گفت: فرزندان من در ایران بوده و یکی مهندس معمار و دیگری مهندس مکانیک است و دخترم نیز مدرسه خیریه را اداره می کند و همه آنها در بخش غیر دولتی فعال هستند.

چمران در ادامه در خصوص برخی مشکلات در مجلس گفت: درست است مشکلاتی در کشور وجود دارد اما عموم نمایندگان به عنوان افراد متدین در این جایگاه حاضر شده اند و نمایندگان باید بدانند در این دنیا و آن دنیا رای هایی که می دهند محاسبه خواهد شد.

وی در خصوص مشکلات شورای شهر تهران گفت: شوراها کار تخصصی دارند و فعالیت آنها مانند مجلس نیست و باید شهرها را ادراه کنند و وقتی شورا سیاسی شود و با دستورات احزاب اداره شود شهر قفل می شود.

رئیس اسبق شورای شهر تهران در پاسه به سوال دلایل تغییر چند شهردار طی سال های گذشته در تهران گفت: وقتی افراد سیاسی به عنوان شهردار انتخاب می شوند  نمی توانند کار کنند و شهر تعطیل می شود و امیدوارم شهردار جدید تهران با شناختی که از وی دارم بتواند عملا در کنار مردم باشد و مشکلات را حل کند. ما در زمان خود شهرداری انتخاب کردیم که ۱۲ سال فعالیت کرد و توانست اقدامات زیادی را به انجام رساند.

چمران تاکید کرد: من انتظار داشتم حداقل در این دوره که شوراها به دولت نزدیک هستند لااقل بتوانند طلب خود را از دولت بگیرند که این مهم محقق نشد و در حال حاضر بیشتر درآمد شهرها از مسیر ساخت و ساز و فروش تراکم و تخلف می گذرد.
وی در خصوص مشکلات بانکی در کشور خاطرنشان کرد: به اعتقاد من بانک های ما سیستم واقعی اسلامی را ندارند و بزرگترین ضربه را به اقتصاد کشور زده اند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ولی
Iran, Islamic Republic of
یعنی قالیباف سیاسی نبود یاکاری نتوانسته انجام بدهد.؟
Iran, Islamic Republic of
قالیباف سیاستمدار بود نه سیاسی و سیاست باز. او اهل جبهه بود و نبرد نه اهل دف و هزم.
Iran, Islamic Republic of
فعلا که مملکت دست دولت روحانی و به بهانه تحریم ها ملت رو بیچاره کردند .