کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حق شناس:

حکم حناچی با حمایت روحانی تائید شد/ با کدام منطق قالیباف هشتمین شهردار دنیا بوده/ باید اعضای شورای شهر ۵۱ نفر شوند/ حرفی که از قول کرباسچی زدند مزخرف است/ من پرشیای صفر را نگرفتم

10 آذر 1397 ساعت 11:41

این‌که کرباسچی به کاندیدا‌های شورای شهر گفته برای قرار گرفتن در لیست امید باید دو میلیارد تومان بدهند این حرف مزخرفی است


گروه سیاسی جهان نیوز: محمدجواد حق‌شناس عضو شورای شهر تهران در نشست شورای عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در دانشگاه صنعتی شریف گفته است: «این‌که کرباسچی به کاندیدا‌های شورای شهر گفته برای قرار گرفتن در لیست امید باید دو میلیارد تومان بدهند این حرف مزخرفی است.»

اهم اظهارات حق شناس را در ادامه خواهید خواند:

*شما با کدام منطق می‌گویید قالیباف هشتمین شهردار برتر دنیا بوده است؟ این‌که می‌گویید شورا خودروی پرشیا و تبلت خریداری کرده، سوال این است مگر اعضای شورای شهر باید با چه چیزی تردد می‌کردند. در هر حال عمر متوسط خودرو‌های قبلی شورای شهر 150 هزار کیلومتر کارکرد بوده که امکان کارکردن آنها در تهران وجود نداشت؛ گرچه 4، 5 نفر از اعضای شورای شهر خودرو‌های جدید را تحویل نگرفتند و من الان با خودروی مدل 92 تردد می‌کنم.
 
*در دوره‌ای انتخاب اول ما نجفی بود که بنا بر ملاحظاتی امکان خدمت برای او فراهم نبود و او تحت فشار استعفا داد. در واقع او به نوعی مجبور به استعفا شد. بعد از نجفی انتخاب بعدی شورا افشانی بود که به‌رغم تمام صلاحیت‌ها با توجه به قانون جدید مجلس از کار برکنار شد.

*حکم حناچی با حمایت نمایندگان مجلس و رئیس‌جمهور و احترامی که برای نظر مردم و نمایندگانشان در شورای شهر قائل شدند صادر شد.

*مردم با هیچ کسی اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا عقد اخوت نبسته‌اند و اگر هر کدام از این جریان‌ها خوب عمل کنند و پاکدست باشند، قطعا مردم باز هم به آنها اقبال نشان خواهند داد.

*باید اعضای شورای شهر تهران از 31 نفر به 51 نفر افزایش پیدا می‌کرد، نه اینکه آن را به 21 نفر کاهش دهند، این اشکال به قانون و مجلس برمی‌گردد، چون رویکرد کلان به اداره کشور رویکرد غلطی است... حداقل شهر لندن، برلین و استامبول را می‌دیدند که در شهر‌هایی مانند تهران شورا‌های آنها دارای 150 نفر عضو هستند.

*موضع حناچی در رابطه با استفاده از مشاور خارجی مربوط به 5 سال پیش است و اینکه آن را منتشر کرده‌اند یک حرکت خلاف اخلاق بود.

*این‌که کرباسچی به کاندیدا‌های شورای شهر گفته برای قرار گرفتن در لیست امید باید دو میلیارد تومان بدهند این حرف مزخرفی است، چون کرباسچی در شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان مسئولیتی نداشته و یک بار هم در این شورا حضور پیدا نکرده است. بنده عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بودم، اما تا روز آخر نمی‌دانستم در لیست 21 نفره شورای شهر قرار می‌گیرم یا نه.


کد مطلب: 655728

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/655728/حکم-حناچی-حمایت-روحانی-تائید-کدام-منطق-قالیباف-هشتمین-شهردار-دنیا-بوده-باید-اعضای-شورای-شهر-۵۱-نفر-شوند-حرفی-قول-کرباسچی-زدند-مزخرف-پرشیای-صفر-نگرفتم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com