کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شمس‌الدین حسینی:

هیچ موقع احمدی‌نژاد را یک قدیس نمی‌دانستم

10 آذر 1397 ساعت 8:36

وزیر اقتصاد دولت های نهم و دهم می گوید: من یک نکته را بیان کنم که من هیچ موقع آقای احمدی‌نژاد را یک قدیس نمی‌دانستم. یکسری تعاریف خاصی از آدم‌ها می‌کنند که نمی‌گنجد.


به گزارش جهان نیوز، سید شمس الدین حسینی، وزیر جوان کابینه دولت های اول و دوم محمود احمدی نژاد با برنامه دست خط گفتگو کرده است که بخشی از آن را در ادامه خواهید خواند:

یک نامه با ۴۲ نفر از معاونین و وزرای رئیس‌جمهور سابق درباره مسائل روز کشور نوشتید و رفتارهای نامتعارف رئیس‌جمهور سابق. شما هم امضا کردید.
امضا که نبود.

تائید کردید.
بله. کلیت این شد که اگر قرار است نامه‌ای بنویسیم چند جهت داشته باشد. یکی این که بالاخره ما هم در این جریان سیاه نمایی که در کشور قرار گرفته قرار نگیریم. به همین دلیل ملاحظه می‌کنید صدر نامه به رغم این که نامه را ندیده بودم، بر دستاوردهای کلی انقلاب تصریح شده و در عین حال همه اتفاق نظر داشتیم که مردم در رنج هستند و فشارها بیشتر شده است.

اینها را باید بیان کرد که برخی تلقی انتقاد از وضع موجود بود. در عین حال انجا قرار شد برخی از انتقاداتی که آقای احمدی‌نژاد بیان می‌کند را بپردازیم که یک نمونه این بود که گفتم. سرانجام هم آرزو کنیم...

جلسات منظم ندارید؟
خیر. من نامه را ندیده بودم ولی اذن داده بودم اگر کل بچه‌ها تائید کردند من هم تائید می‌کنم. اگر در جلسه نامه بودم، چون به تبریز رفته بودم و کاری داشتم، برخی واژه‌ها را موافقت نمی‌کردم. بعد که خواندم ... انجایی که گفتند این کار نباید بشود با این مشکلی ندارم، ولی در جایی که به رئیس‌جمهور می‌گوید نامه پراکنی، به نظرم این واژه‌ها خوب نبود.

شما موافق آقای بقائی برای ریاست جمهوری بودید؟
خیر. نه البته با این استدلال‌هایی که دیگران می‌کنند بلکه با استدلال‌های خودم

می‌دانستید آقای احمدی‌نژاد می‌خواهد این کار را کند؟
خیر.

به شما چیزی نگفته بود؟
خیر.

چون تا پیش از آن جلسات منظمی داشتید.
بله. من جلسات منظمی داشتم. من یک نکته را بیان کنم که من هیچ موقع آقای احمدی‌نژاد را یک قدیس نمی‌دانستم. یکسری تعاریف خاصی از آدم‌ها می‌کنند، که نمی‌گنجد.

که اصلاً موضوعیت ندارد. هر کسی باشد. من آن زمان چنین کارهایی را درست نمی‌دانستم. کما این که اصلاً نمی‌پسندم آدمی را تا روز آخر با او باشید و از فردا بگویید من نبودم. ایشان اگر می‌خواست در عرصه انتخابات ظاهر شود سبک موثرتر و ایجابی‌تری را اتخاذ کند.

برای ۹۲ هم مخالف حضور آقای مشایی بودید؟
فضای آن زمان با الان متفاوت است ولی در مجموع اگر همان زمان ایشان با من مشورت می‌کرد من به صراحت می‌گفتم روی کس دیگری حساب کند.


کد مطلب: 655643

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/655643/هیچ-موقع-احمدی-نژاد-یک-قدیس-نمی-دانستم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com