جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

آیت‌الله سیستانی: منتظر موفقیت دولت عراق هستیم

پنجشنبه ۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱
کد مطلب: 655531
دفتراطلاع‌رسانی مرجع عالی شیعیان در عراق در بیانیه‌ای از دیدار فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور عراق با آیت‌الله سیستانی خبر داد.
آیت‌الله سیستانی: منتظر موفقیت دولت عراق هستیم
به گزارش جهان نيوز، دفتر اطلاع رسانی «سید علی سیستانی»، مرجعی عالی‌قدر شیعیان عراق از دیدار «یان کوبیچ»، فرستاده ویژه سازمان ملل به این کشور با وی در نجف اشرف خبر داد.

بر اساس بیانیه‌ای که امروز  (پنجشنبه) بعد از این دیدار منتشر شده است، آیت‌الله سیستانی در این دیدار گفت: «دولت جدید [عراق] مأموریت بزرگی دارد و ایشان منتظرند آثار موفقیت این دولت به ویژه در زمینه مبارزه با فساد، ایجاد فرصت‌های شغلی برای بیکاران، بازسازی مناطق آسیب دیده از جنگ، بازگرداندن آوارگان به مناطق خود به شیوه مناسب و تأمین خدمات ضروری به شهروندان عراقی را ببینند».

مرجعیت عالی شیعیان عراق همچنین طی این دیدار، بر ضرورت این نکته تأکید کردند که همکاری ائتلاف‌های سیاسی در پارلمان عراق با دولت این کشور  گام‌های واقعی در راستای بهبود اوضاع این کشور بوده است.

آیت‌الله سید علی سیستانی همچنین بر اهمیت حاکمیت عراق و عدم دخالت دیگران در امور داخلی این کشور تأکید کردند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خداوندایشان وجمیع مراجع معظم تقلید را حفظ فرماید سه بار خدمت ایشان مشرف شدم واز کلام گهر ودرربار ایشان استفاده کردم ودیدار ایشان انسان را به یاد خدا می اندازد وزیارت ایشان یعنی قدرت شیعه