پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴
۱۴

اعتراف مشاور خاتمی به موفقیت قالیباف در تهران

پنجشنبه ۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 655432
مردم پایتخت برای حداقل تحرک مسئولان شهری برای خروج از رکود و ارائه یک کارنامه فعالیت از سوی اصلاح طلبان شورا و شهرداری، هنوز منتظر مانده اند.
اعتراف مشاور خاتمی به موفقیت قالیباف در تهران
گروه سیاسی جهان نيوز: عبدالله ناصری، مشاور ارشد رئیس دولت اصلاحات طی یادداشتی که در شماره امروز(97/9/8) روزنامه اعتماد منتشر شده است، به موفقیت اصولگرایان در مدیریت پایتخت و کارنامه قابل دفاع قالیباف در 12 سال شهرداری اعتراف کرده است. البته ناصری نتوانسته خود را از گزند بازی های سیاسی و جناحی به دور نگاه دارد و همزمان برای لکه دار کردن این موفقیت چشم گیر به عباراتی نظیر «هماهنگی با هرم حکومتی» و یا «نابودی زیرساخت ها» متوسل شده است؛ هرچند که حنای این تخریب ها برای اهالی تهران با لمس 15 ماه حاکمیت اصلاح طلبان رنگ باخته است. مردم پایتخت برای حداقل تحرک مسئولان شهری برای خروج از رکود و ارائه یک کارنامه فعالیت از سوی اصلاح طلبان شورا و شهرداری، هنوز منتظر مانده اند.

در یادداشت ناصری آمده است:

«از سال 1382 كه با تلاش قدرت‌هاي رسانه‌اي جريان مخالف اصلاحات، شوراي شهر به عنوان اولين تجربه مديريت شهري ناكارآمد جلوه داده شد، پس از آن اصولگرايان و اجزاي اصولگرايي با نام‌هاي مختلف در كشور كه شروع به باليدن كردند اولين سنگر تصاحب شده از سوي آنها شوراي شهر و مديريت شهري تهران بود. از آن زمان تا سال گذشته به مدت 14 سال و در دو دوره مديريتي تمام نهادهاي حاكميتي در حوزه‌هاي مختلف عمومي و دولتي و... تمام قد مديريت شهري را همراهي كردند. هرچند دستاورد دو‌ساله اول دستاورد مطلوبي نبود اما در يك دوره طولاني 12‌ساله مديريت شهري با هماهنگي تمام نهادهاي حكومتي و البته بدون توجه بسياري از اسناد و قوانين بالا دستي كارنامه نسبتا قابل دفاعي را از خود برجاي گذاشت و پروژه‌هاي بزرگي را در پايتخت سامان داد. هرچند به گفته كارشناسان حوزه شهرسازي و نخبگان اين عرصه بخشي از فعاليت اين دوره به قيمت نابودي منابع اصلي و مطلوب آينده پايتخت تمام شد. البته نبايد اين نكته را هم فراموش كرد كه كارنامه 12ساله مديريت شهري كه اصولگرايان براي خود افتخاري مي‌دانند جز با هماهنگي هرم حكومتي و پشتيباني و حمايت بي‌حد و حصر از آن مديريت، كاري صورت نمي‌گرفت.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کوچه ما پر از برگ زرد درختان شده و رفتگری نیست که جمع کند در زمان مدیریت قالیباف اینقدر سوء مدیریت وجود نداشت .
آرش
آقای محترم، شما هم اگه بخواهید کار کنید آقای رئیس جمهور و کل ظرفیتهای دولت که کم هم نیست ....
آرش
آقای محترم، شما هم اگه بخواهید کار کنید آقای رئیس جمهور و کل ظرفیتهای دولت که کم هم نیست در اختیار و خدمت شماست! ضمن اینکه دیگر نهادهای حاکمیتی هم اگر عزم جدی و صداقت شما رو ببینند حتما حتما کمک میکنند! این به شرطی است که شما به دنبال کار باشید!! به بها دهند نه به بهانه!!!
هادی
Iran, Islamic Republic of
قالیباف و موفقیت؟ بجز شکست کار دیگه ای کرد واسه تهران؟
Iran, Islamic Republic of
میشه شکست ها رو بشماری ؟؟؟ آیا ازدواج دوباره کرد؟؟ آیا برف بارید تهران فلج شد؟؟ آیا مثل الان آسفالت خیابونها کنده شده که می تونی بری سر خیابنتون بهت ثابت کنم؟؟ آقای هادی خان قالیباف برای تهران کار کرد حالا شاید نمایشی ولی بالاخره کار کرد ... بجای انصاف داشتن سیاسی و کلی جواب نده
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
آنقدر قالیباف کار کرد که اصلاح طلبانی که هنوز هرمشکلی را به گردن احمدی نژاد می اندازند ، نتوانسته اند به خدمات قالیباف اعتراف نکنند
با این همه کینه ای که از اصولگرایان و احمدی نژاد دارند مجبورند اعتراف کنند به کارآمدی قالیباف ،....
Iran, Islamic Republic of
کسی که این همه خدمات ۱۲ ساله قالیباف را ندیده قطعا کور است
البته ناصری اولین نفر از اصلاح طلبان نیست که اعتراف کرده به خدمات قالیباف
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
الکی میگه
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
مدیریت جهادی=دکتر قالیباف
Iran, Islamic Republic of
دست بردارید این صحبت ها...
Iran, Islamic Republic of
قالیباف را شما در مدیریت همردیف پوتین ببینید
خداییش خیلی هم به هم شبیه هستند
ای کاش به جای روحانی قالیباف رییس جمهور میشد
اصلا تصورش هم ادم را به هیجان میاورد
Iran, Islamic Republic of
همیشه گفتم اگر قالیباف امروز رییس جمهور شود شما یک ماه دیگر تفاوت را احساس خواهید کرد. اشتباه این دوره تاریخ ایران کنار نرفتن رییسی به نفع قالیباف بود.
Iran, Islamic Republic of
من خوشحالم که اصولگراها تو انتخابات قبلی رای نیاوردن
با سیاست فریز اقتصادی که روحانی تو دور اولش اجرا کرد
با گره زدن همه امورات کشور به برجام شرایط امروز کشور کاملا محتمل بود حتی اگر بجای ترامپ کلینتون رییس جمهور میشد ,
حال رای اوردن اصولگراها باعث میشد همه انها رومقصر این شرایط بدونن....!!!