پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

کشف 1900 جسد از بخش غربی موصل از زمان آزادی از دست داعش

چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب: 655339
نیروهای امنیتی موصل از زمان آزادی این شهر از اشغال داعش توانسته‌اند 1900 جسد را فقط در بخش غربی از زیر آوار برجای مانده از درگیری‌ها بیرون بکشند.
کشف ۱۹۰۰ جسد از بخش غربی موصل
به گزارش جهان نيوز، یک افسر امنیتی عراقی اعلام کرد که نیروهای حاضر در شهر موصل از زمان آزادی این شهر از اشغال داعش در تاریخ 18 تیر 1396 تا کنون 1900 جسد اعم از شهروندان عراقی و تروریست‌های داعش را در بخش غربی شهر از زیر آوار بیرون بکشند.

به نوشته‌ی شفق نیوز، این منبع امنیتی اما توضیحی در خصوص چگونگی شناسایی شهروندان از تروریست‌ها ارائه نداد، در حالی که بخش قابل توجهی از اعضای داعش در موصل از ساکنان خود شهر بودند.

به نوشته این سایت عراقی، بخش وسیعی از کشته‌ها مربوط به بمباران جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی و آوار شدن خانه‌ها بر روی ساکنانش است. به خصوص در بخش غربی که با کوچه‌های باریک و تو در تو که بخش قدیمی شهر محسوب می‌شد بمباران جنگنده‌های آمریکایی بیشتر شهروندان عادی را به کام مرگ می‌کشاند.

طبق این خبر، کماکان کشف اجساد از زیر آوارها ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود تعداد اجساد بسیار فراتر رود.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *